реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОДІЇ

Бізнес Кличка: своїми руками

Видання Деньги.ua вирішило розібратися у фінансовій стороні успіху Чемпіона світу в надважкій вазі за версіями IBF, WBO, IBO, WBA Володимира Кличка.

Володимир розповів Деньгам, що ще в дитинстві добре відчув, що таке інфляція: "Я займався в сім'ї закупівлею продуктів. Гроші на них мені давала мама, тоді це були купони. Гроші швидко знецінювалися. В один прекрасний момент я помітив, що грошей мені давали стільки ж, а купити на них я міг менше. Це був один з перших в моєму житті уроків економіки", - говорить боксер.

На відміну від більшості боксерів, брати Клички самостійно організовують свої боксерські поєдинки. Займається цим їхня компанія Klitschko Management Group. Завдяки цьому 35% гонорару, які всі інші боксери платять сторонньому промоутеру, залишаються в сім'ї. Крім того, KMG отримує доходи від трансляції боїв в 117 країнах світу, а також від торгівлі квитками і сувенірною атрибутикою.

За кожен бій боксер отримує в середньому від 3 до 6 млн дол. Минулий рік для Володимира був показово успішний, хоча він і провів за цей час лише один бій з британцем Девідом Хеєм. Адже чемпіон реалізував свою давню з братом мрію і зібрав всі найпрестижніші титули в надважкій вазі.

Після цієї перемоги WBA присвоїла Кличку титул Єдиного чемпіона. Крім того, бій з Хеєм, за оцінкою американського спортивного журналу ESPN, приніс Володимиру більш як 24 млн дол. Непоганий прибуток приносять Володимиру і контракти з фітнес-мережею McFit, виробником вітамінних препаратів Eunova, німецькою державною компанією Telekom і автокомпанією Mercedes.

Кличко-молодший зізнався Деньгам, що якби зараз починав свій бізнес, то, швидше за все, віддав би перевагу власному виробництву продуктів харчування: "Напевно, мій бізнес був би пов'язаний з виробництвом якихось продуктів для здоров'я. Стільки людей намагаються займатися дієтами, але вони не знають, що це таке і як їх правильно пропустити через свій організм, щоб не було проблем зі здоров'ям. Адже всім хочеться старіти здоровим, але про це треба дбати з молодості", - упевнений Володимир.

Чемпіон зумів конвертувати своє спортивне ім'я в справжнісінький комерційний бренд, який, власне, і приносить йому гроші. Ходять уперті чутки, що брати Клички, крім усього іншого, інвестують свої заробітки в нерухомість як в Україні, так і за кордоном.

У ЗМІ циркулювала інформація про те, що в 30 кілометрах на північ від Києва в селі Лютіж на березі Київського моря Володимир будує собі особняк на земельній ділянці площею близько гектара. Також, нібито, у Кличка-молодшого є власна квартира в Америці у Флориді. Вона розташована в житловому комплексі The Villas of Positano, де найскромніші апартаменти продаються за ціною від 1,5 млн дол. Кажуть, що нерухомість є і в Німеччині. Проте офіційного підтвердження придбання тих чи інших об'єктів досі не було.

Порада від Володимира Кличка проста: Головне - вірити у свій успіх, у свій продукт, який ти хочеш надати ринку. Навіть якщо всі навколо будуть говорити: Що ти робиш? Чим ти займаєшся? У тебе нічого не вийде!. Але, коли ти впевнений, коли твоє серце підказує, що ти на правильному шляху, - ні в якому разі з нього не сходи», - наголошує чемпіон.

Рік народження: 1976 (36 років),

Сімейний стан: неодружений, дітей немає.

Місце проживання: Київ, Гамбург

Стан: 57,3 млн дол

Основні види бізнесу: бокс, промоутерський бізнес, реклама

Основні активи: компанії Klitschko Management Group GmbH (KMG) і К2 Promotions

Відголос.сом



Теги:Кличко, секрети успіху, спортивний бізнес, бокс


Читайте також



Коментарі (0)
avatar