Головна » 2010 » Вересень » 24 » Місцеві вибори-2010: голоси «проти всіх» – додаткові мандати для партії влади
18:13 Місцеві вибори-2010: голоси «проти всіх» – додаткові мандати для партії влади |
На кожних виборах, які відбуваються в Україні по іншій редакції Закону, ніж на попередні, виникають проблеми з застосуванням виборчого законодавства. Так, у 2006 році на перших партійних виборах до місцевих рад виникла проблема з врахуванням недійсних бюлетенів та голосів «не підтримую жодного» при визначенні виборчої квоти та партій, що отримали три і більше відсотків голосів виборців. На цю проблему неодноразово звертали увагу міжнародні організації, які здійснюють спостереження за виборами в Україні.
Наприклад, у «Заяві про попередні результати та висновки спостереження міжнародної місії зі спостереження за позачерговими виборами до Верховної Ради України 30 вересня 2007 року» вказано: «Досі чекають на впровадження декілька минулих рекомендацій, зокрема, щодо скасування можливості голосувати «проти всіх», а також щодо можливості використання неправильно заповнених бюлетенів та голосів «проти всіх», які не відтворюють певний вибір виборця, у загальному підрахунку голосів для наступного розподілу місць у парламенті». Спробуємо розібратися. Частиною другою стаття 74 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» від 06.04.2004 р. №1667-ІV зі змінами було визначено, що «кількість голосів виборців, необхідних для отримання одного депутатського мандата у відповідному багатомандатному виборчому окрузі (далі – виборча квота), обчислюється шляхом ділення сумарної кількості голосів виборців, поданих за кандидатів, включених до виборчих списків місцевих організацій партій (блоків), що отримали три і більше відсотків голосів виборців у відповідному багатомандатному виборчому окрузі, на число депутатських мандатів у цьому окрузі». Обчисляти відсоток голосів виборців, поданих за кандидатів, включених до виборчих списків місцевих організацій партій (блоків), можливо двома способами: 1) від кількості виборців, що проголосували за партійні списки (без урахування голосів «не підтримую жодного» і недійсних бюлетенів); 2) від кількості виборців, які взяли участь у голосуванні. Безумовно, застосування другого способу (як це і рекомендувало вже після закінчення підрахунку голосів ЦВК у 2006 році) приховано підвищує прохідний бар’єр для партій, тобто позбавляє багатьох виборців мати своїх представників у місцевих радах та збільшує кількість депутатів від партій, які отримують найбільше мандатів в місцевих радах. Треба зазначити, що на місцевих виборах значно більше, ніж на парламентських, виборців голосує «проти всіх», а також більше і зіпсованих бюлетенів. Наприклад, на виборах 2006 року у місті Чернігові до Верховної Ради України «не підтримали жодного» 3,33% виборців, недійсних бюлетенів було 1,69%, то до міської ради - відповідно 8,72% і 2,49 відсотка виборців. І останнє. У новій редакції Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» про місцеві вибори вiд 10 липня 201 р. № 2487(Із змінами, внесеними згідно із Законом № 2491-VI від 30.08.2010) у частину другу статті 77, що є аналогом статті 74 попередньої редакції закону, правлячою коаліцією внесено такі зміни: після слів «що отримали три і більше відсотків голосів виборців» є доповнення словами - «які взяли участь у голосуванні». Отже, Партія регіонів грубо проігнорувала рекомендації міжнародних організацій і взяла курс на узурпації влади у місцевих радах. Таким чином, голосуючи «проти всіх» на виборах за партійними списками, кожен український виборець мимоволі віддає свій голос за додаткові мандати для партії влади. Сергій Соломаха
|
|
Категорія: Погляд |
Переглядів: 764 |
Додав: Соломаха
| Рейтинг: 5.0/1 |
| Всього коментарів: 9 | |
0 8
Олексій Дем'яненко (27-Вер-10 12:01)
Важко з вами сперечатись, як і Солдатову було важко відібрати у вас документи комісії, які ви на очах десяти людей рвали власними руками. І дякуйте "чесному" суду, що маєте можливість за такі дії писати коментарі. Інна Богословська має вам дякувати, що представники Віче отрмали місця в міськраді, лише вашому підрахунку.
|
0
 Якщо важко, позіхайте. Якщо Вам для аргументації знадобився Солдатов, то Ваші справи не такі й райдужні. Це що Ваші старші товариші по партії змінили Закон, щоб "напакостити" якомусь Соломасі, багато про що свідчить. Тут немає чим крити. Співчуваю.
|
0 6
Олексій Дем'яненко (25-Вер-10 13:58)
1. Якщо б Чернігівська ТВК діяла антизаконно, то чому цього не визнав Суд? - то подайте в суд на Верховну раду ( це ж ваша логіка - радянська) 2 Чому ваші хазяєва з Партії регіонів змінили норму Закону про вибори і внесли після слів «що отримали три і більше відсотків голосів виборців» доповнення - «які взяли участь у голосуванні»? - не перекладайте звичаїв вашої партійної структури на ПР. 3. Чому ви і ваші хазяєва ігноруєте вимогу міжнародного співтовариства вилучити графу "не підтримую жодного" з бюлетеня (як це зробила навіть Росія), яка не відтворює певний вибір виборця? - вам нагадати яка коаліція (і скільки депутатів від УНП) діяла з 2007 до 2010 року? Вам якщо собачу будку поадрувати ви її не поділити не зможете. 4. Чому повністю підконтрольне "регіоналам" ЦВК сором"язливо з 2006 року припинило показ на своєму сайті у підсумках виборів до Верховної Ради графи "не підтримую жодну партію (блок)? - пропоную подати позов до міжнародних інстанцій. І на останок: в усіх радах на Чернігівщині (окрім однієї) діяли т.з. біло-помаранчеві більшості. І ми бачимо результат? Скільки ще вам треба було часу, рік. два, десять? І я вас прошу як людину інтелегентну - не вживайте моє призвіще у зневажливому тоні. Бо я поважаю людей що його носили та носять, а до свого ставтесь як заманеться.
|
0
 В огороді бузина, а Києві дядько, пане Дем"яненко. Далеко вам до Олександра! В котре переконався, що аргументація щодо заперечення наведених мною аргументів у вас відсутня. Це фінал будь-кого хто працює за гроші, а не за покликом душі і переконань.
|
0 4
Вован (24-Вер-10 22:44)
Як набридли всі ці хазяєва! Одних хазяїв змінюють інші. Такі самі. А нічого ж не міняється. От же не судилося??? Кожен все одно живе незалежно від виборів. Окрім Соломахи?
|
0
 Воване, не горячись. Ще жодній нормальній людині на цій землі влада і падлюки ніколи не давали жити українцям, росіянам, білорусам і іншим народам по-людськи. А хотілося б. Шкода, що соломах менше, ніж вованів або деим"яненків і тому ми останні 20 років в дупі,як і попередні 70 років.
|
0 3
чернігівець (24-Вер-10 22:42)
Та начхати на ті вибори!!! Все одно нічого не міняється! Просто нарпокат беруть ваші мізки! Значочок на папірці нічого не означає! Все це -- міраж! Схема для отримання і відмивання великих грошей. Не дозволяйте маніпулювати своїми мізками! Всі ці вибори -- омана!
|
0
 Очевидно ви не читали статтю уважно, а якщо і читали, то тільки заголовок. 1. Якщо б Чернігівська ТВК діяла антизаконно, то чому цього не визнав Суд? 2 Чому ваші хазяєва з Партії регіонів змінили норму Закону про вибори і внесли після слів «що отримали три і більше відсотків голосів виборців» доповнення - «які взяли участь у голосуванні»? 3. Чому ви і ваші хазяєва ігноруєте вимогу міжнородного співтовариства вилучити графу "непідтримую жодного" з бюлетеня (як це зробила навіть Росія), яка не відтворює певний вибір виборця? 4. Чому повністю підконтрольне "регіоналам" ЦВК сором"язливо з 2006 року припинило показ на своєму сайті у підсумках виборів до Верховної Ради графи "не підтримую жодну партію (блок)? Цей перелік можна продовжувати. Отже, хто вводить людей в оману? Народ має право знати правду! І останнє. Про головне. Якщо влада буде діяти так і далі по понятіям, то невдовзі зусииллями таких як ви власникам Партії регіонів, заводів, шахт, домн, пароходів не буде з ким боротися. Отже, вашим хазяямам(тим хто зараз добре платить) такі як ви і подібні вам будуть не потрібні, бо диктатурі хамства сили і понятій інтелектуали не потрібні, потрібен тільки результат їхньої праці - знищити своїх реальних конкурентів. Тож, коли їх(реальних конкурентів) не залишиться в першу чергу позбавляться вас і таким як ви найманців за гроші, бо ви занадто багато знаєте про них і за більші гроші можете продатися конкурентам. Невже історія нічому вас не навчила? Вас окремо до вас - нічого особистого проти вас не маю !
|
0 1
Олексій Дем'яненко (24-Вер-10 21:42)
"Таким чином, голосуючи «проти всіх» на виборах за партійними списками, кожен український виборець мимоволі віддає свій голос за додаткові мандати для партії влади." Навіщо ви людей в оману вводите в черговий раз. Не партії владі, а партіям, що змогли потрапити за квотним принципом до міської ради. Ваш підрахунок голосів в 2006 році викликав обурення по всій Україні. Пані Вітренко також би пройшла до ВР за вашим принципом підрахунку голосів, а ви від того "безладу" в комісії маєте двох депутатів у міській раді. Всі підрахуї відпочивають перед тим як ви порахували в 2006 році і вам все зійшло з рук, як і в 2007.
|
|
|
|
|