Прокуратура перевіряє забудовників
Прокуратура Чернігова вживає заходів до відшкодування боргів, які мають перед бюджетом міста великі замовники будівельних робіт
Прокуратурою м.Чернігова розпочато кримінальне провадження щодо відповідального посадовця міськради, який у 2010 році підписав Акт готовності об’єкта до експлуатації щодо двох багатоквартирних будівель попри те, що замовник будівельних робіт не сплатив коштів на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста. У результаті цих дій посадової особи міський бюджет недоотримав 443,2 тис. грн..
За чинним на той час законодавством, а також вимогами «Положення про цільовий фонд розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Чернігова», такий акт мав підписуватися тільки після сплати власником будівництва до бюджету міста даного внеску.
Лише після прокурорського втручання проблема цієї заборгованості почала вирішуватись. Зараз міськвиконкомом і будівельним підприємством розглядається питання її погашення шляхом передачі до міської комунальної власності об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Разом з тим, прокурорськими перевірками, проведеними впродовж 2012-2013 років, були виявлені й інші випадки, коли чернігівські замовники будівельних робіт ігнорували сплату пайових внесків. За результатами перевірок прокуратурою заявлено до суду три позови в інтересах виконавчого комітету міської ради про їх стягнення.
Пайова участь замовників будівельних робіт у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста передбачена Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». На підставі його норм міськвиконком по кожному об’єкту укладає з забудовниками відповідні договори. Певні складнощі з відшкодуванням пайових внесків у розвиток інфраструктури міста в судовому порядку можуть виникати і через недостатню досконалість таких договорів.
У зв’язку зі змінами до Закону «Про регулювання містобудівної діяльності», які набрали чинності з 1 січня 2013 року, в органів місцевого самоврядування стало ще менше важелів впливу на замовників будівельних робіт для забезпечення сплати останніми внесків на розвиток інфраструктури міста. У зв’язку з цим зміст і юридична повнота договорів із ними набирають першочергового значення.
Довідково:
Граничний розмір пайового внеску на створення та розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста – 10% від загальної кошторисної вартості об’єкта будівництва для нежитлових будівель та споруд і 4% для житлових.
Прес-служба прокуратури м.Чернігова
Прокуратурою м.Чернігова розпочато кримінальне провадження щодо відповідального посадовця міськради, який у 2010 році підписав Акт готовності об’єкта до експлуатації щодо двох багатоквартирних будівель попри те, що замовник будівельних робіт не сплатив коштів на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста. У результаті цих дій посадової особи міський бюджет недоотримав 443,2 тис. грн..
За чинним на той час законодавством, а також вимогами «Положення про цільовий фонд розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м.Чернігова», такий акт мав підписуватися тільки після сплати власником будівництва до бюджету міста даного внеску.
Лише після прокурорського втручання проблема цієї заборгованості почала вирішуватись. Зараз міськвиконкомом і будівельним підприємством розглядається питання її погашення шляхом передачі до міської комунальної власності об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури.
Разом з тим, прокурорськими перевірками, проведеними впродовж 2012-2013 років, були виявлені й інші випадки, коли чернігівські замовники будівельних робіт ігнорували сплату пайових внесків. За результатами перевірок прокуратурою заявлено до суду три позови в інтересах виконавчого комітету міської ради про їх стягнення.
Пайова участь замовників будівельних робіт у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури міста передбачена Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». На підставі його норм міськвиконком по кожному об’єкту укладає з забудовниками відповідні договори. Певні складнощі з відшкодуванням пайових внесків у розвиток інфраструктури міста в судовому порядку можуть виникати і через недостатню досконалість таких договорів.
У зв’язку зі змінами до Закону «Про регулювання містобудівної діяльності», які набрали чинності з 1 січня 2013 року, в органів місцевого самоврядування стало ще менше важелів впливу на замовників будівельних робіт для забезпечення сплати останніми внесків на розвиток інфраструктури міста. У зв’язку з цим зміст і юридична повнота договорів із ними набирають першочергового значення.
Довідково:
Граничний розмір пайового внеску на створення та розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста – 10% від загальної кошторисної вартості об’єкта будівництва для нежитлових будівель та споруд і 4% для житлових.
Прес-служба прокуратури м.Чернігова
Читайте також |
Коментарі (1) |
| |