Щоб Київ був другим Єрусалимом, йому треба відмовитися від статусу столиці держави Україна ( за столицю краще мати не мегаполіс, а такий собі український Вашингтон) та дозволити всім євангелістам світу до нього прибувати на паломництво.
Тут цей лист: https://mon.gov.ua/ua....mu-roci Витяг: "Реалізація мети освіти має ґрунтуватися на таких ціннісних орієнтирах: визнання унікальності й талановитості кожної особистості та заборона будь-яких форм дискримінації; розвиток вільної особистості через підтримку самостійності, підприємливості й ініціативності, розвиток критичного мислення та впевненості в собі; формування здорового способу життя і створення умов для гармонійного фізичного та психоемоційного розвитку дитини; забезпечення добробуту й безпеки завдяки створенню атмосфери довіри, взаємоповаги і взаємодопомоги у шкільному освітньому середовищі; заклад освіти має бути безпечним місцем, де запобігають насильству й булінгу (цькуванню), надають потрібну допомогу; утвердження людської гідності та доброчесності, зокрема академічної, через виховання чесності, відваги, наполегливості, милосердя, доброти, справедливості, поваги до прав людини; плекання любові до рідного краю, української культури, дбайливе ставлення до довкілля; формування активної громадянської позиції, відповідального ставлення до Української держави, історії українського народу, державної мови". Мій коментар: Звернув увагу, що в інформаційних матеріалах, доданих до листа МОН, серед переліку ціннісних орієнтирів, на яких має ґрунтуватися реалізація мети освіти, орієнтир щодо "формування активної громадянської позиції, відповідального ставлення до Української держави, історії українського народу, державної мови" поставлений на останнє місце. Перевагу віддано ціннісним орієнтирам особистісного розвитку, тобто "визнанні пріоритету прав особистості". Це є прикладом дотримання хибного принципу віддання переваги інтересам особистим над загальними у час подолання викликів щодо збереження цілісності й державності України в умовах повномасштабного військового вторгнення Росії, коли "завдання консолідації суспільства, реформування системи освіти визначають нагальність підвищення уваги до виховного потенціалу освітнього середовища, а також до виховання базових соціальних цінностей суспільства, соціально-значущих якостей особистості, її компетентності й готовності до вияву відповідальної громадянської позиції і патріотизму".
Теза «індивід не несе відповідальності за свій народ та свою державу (ця теза, насправді, головна)» - стрижнева у нашій шкільній системі. Дивись лист МОН 06-14/2772 від_31-08-2023] «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році».
Не варто чіпляти ярлики дослідникам. Лише обґрунтовані твердження. Ніякої політичної кон'юктури. Пропозиція: Андрій Мельник заслуговує на увагу як послідовник і наступник Євгена Коновальця в ОУН. Його постать не викликає суперечок як у випадку з Бандерою.
Не варто чіпляти ярлики дослідникам. Лише обґрунтовані твердження. Ніякої політичної кон'юктури. Пропозиція: Андрій Мельник заслуговує на увагу як послідовник і наступник Євгена Коновальця в ОУН. Його постать не викликає суперечок як у випадку з Бандерою.
Не варто чіпляти ярлики дослідникам. Лише обґрунтовані твердження. Ніякої політичної кон'юктури. Пропозиція: Андрій Мельник заслуговує на увагу як послідовник і наступник Євгена Коновальця в ОУН. Його постать не викликає суперечок як у випадку з Бандерою.