Житлокомунінспекція звітує
За результатами перевірок суб’єктам житлово-комунального господарства, в яких Держжитлокомунінспекцією були виявлені порушення чинного законодавства, надано 13 приписів, з яких виконано 5, інші виконуються.
Державною житлово-комунальною інспекцією надано 10 пропозицій органам місцевого самоврядування та місцевим державним адміністраціям щодо усунення недоліків та покращення роботи в сфері житлово-комунального господарства.
Працівники інспекції прийняли участь у 14 комісіях по стану проходження підготовки до опалювального сезону 2010-2011 рр.
При сприянні Держжитлокомунінспекції, через відмову теплопостачальних підприємств надавати теплову енергію, вирішені питання теплозабезпечення мешканців 44 квартир шляхом переведення на індивідуальне опалення в містах Прилуки, Бахмач, Чернігів.
Протягом 2010 року до інспекції надійшло 454 листи, заяви , звернення, скарги споживачів житлово-комунальних послуг, в тому числі 98 звернень громадян, з яких по 92 надано відповіді про позитивне вирішення піднятих в зверненнях питань.
Внаслідок перевірок Державної житлово-комунальної інспекції у Чернігівській області було зроблено перерахунок виконавцями житлово-комунальних послуг споживачам послуг, які не надавалися, або надавалися не в повному обсязі, на суму 3,4 тис. грн.
Керівництвом інспекції проведено 36 особистих прийомів громадян, на яких прийнято 38 громадян. В основному, питання підняті у зверненнях , стосуються надання неякісних або не в повному обсязі послуг з: утримання будинків та прибудинкових територій--- 13, тарифів --- 4, водопостачання та водовідведення --- 6, теплопостачання --- 11 , інші питання --- 2.
Протягом 2010 року до Держжитлокомунінспекції у Чернігівській області надійшло 98 звернень громадян та 22 доручення органів влади, які були своєчасно розглянуті та по них надані роз»яснення або вжиті відповідні заходи з вирішення піднятих питань.
Контактні телефони інспекції у м. Чернігові: (0462) 678-448, 699-243.
Читайте також |
Коментарі (0) |