Транспортна диверсія у час війни?
Сьогодні автобуси привтаних перевізників, які шантажували владу, вимагаючи збільшення відрахувань з міського бюджету, відновлять свої рейси. Як повідомили в.о. міського голови Олександр Ломако та начальник міської військової адміністрації Дмитро Брижинський, вони досягли згоди про вдосконалення програми транспортних пасажирських перевезень.
Між тим, начальник обласної військової адміністрації В'ячеслав Чаус сьогодні терміново скликав Аду оборони області для вирішення транспортного колапсу. Він написав: "Одночасна відмова перевізників (приватного транспорту) виконувати умови договору - це саботаж під час війни. Це не лише нарощує соціальну напругу, а й ставить під сумнів реагування за необхідності евакуації.
Доручив правоохоронним органам розібратися в ситуації: вивчити як безпекову складову, так і економічну, через призму ефективного використання місцевого бюджету та діяльності конкретних підприємств.
Доручив профільному департаменту ОДА розглянути можливість збільшити кількість транспортних одиниць на приміських маршрутах, що курсують і містом. А також актуалізувати перелік перевізників, які готові надавати послугу у міжконкурсний період.
Завдання номер один для всіх – негайно розблокувати транспортну ситуацію.
**
А тепер трохи математики: щодня всі мешканці Чернігова, які користуються і не користуються громадським транспортом, сплачують (бо гроші міського бюджету – це кошти мешканців міста) 4 приватним перевізникам не лише за послуги, а й інвестують в розвиток приватного транспорту, маючи комунальний. Нещодавно тариф на перевезення був знову збільшений і став чи не найбільшим в Україні – 17 грн.
У програму компенсації, яку розробляла сама ж міська рада, закладено 75 млн грн, по кошторису – 6 млн в місяць. А вже було 8 і от - 9…Тенденція насторожує.
До слова, ці ж перевізники сьогодні вийшли на приміські маршрути, що мають за маршрутом кілька зупинок по Чернігову та везуть по місту за ті ж 17 грн. Компенсації такі маршрути не мають. Але ж їдуть, вигідні.
Добре, що таких штучно створених проблем не було в березні 2022 року. Погано - війна ж не закінчилася".
Між тим, начальник обласної військової адміністрації В'ячеслав Чаус сьогодні терміново скликав Аду оборони області для вирішення транспортного колапсу. Він написав: "Одночасна відмова перевізників (приватного транспорту) виконувати умови договору - це саботаж під час війни. Це не лише нарощує соціальну напругу, а й ставить під сумнів реагування за необхідності евакуації.
Доручив правоохоронним органам розібратися в ситуації: вивчити як безпекову складову, так і економічну, через призму ефективного використання місцевого бюджету та діяльності конкретних підприємств.
Доручив профільному департаменту ОДА розглянути можливість збільшити кількість транспортних одиниць на приміських маршрутах, що курсують і містом. А також актуалізувати перелік перевізників, які готові надавати послугу у міжконкурсний період.
Завдання номер один для всіх – негайно розблокувати транспортну ситуацію.
**
А тепер трохи математики: щодня всі мешканці Чернігова, які користуються і не користуються громадським транспортом, сплачують (бо гроші міського бюджету – це кошти мешканців міста) 4 приватним перевізникам не лише за послуги, а й інвестують в розвиток приватного транспорту, маючи комунальний. Нещодавно тариф на перевезення був знову збільшений і став чи не найбільшим в Україні – 17 грн.
У програму компенсації, яку розробляла сама ж міська рада, закладено 75 млн грн, по кошторису – 6 млн в місяць. А вже було 8 і от - 9…Тенденція насторожує.
До слова, ці ж перевізники сьогодні вийшли на приміські маршрути, що мають за маршрутом кілька зупинок по Чернігову та везуть по місту за ті ж 17 грн. Компенсації такі маршрути не мають. Але ж їдуть, вигідні.
Добре, що таких штучно створених проблем не було в березні 2022 року. Погано - війна ж не закінчилася".
Читайте також |
Коментарі (0) |