Досить платити за «кришу»!
Однією з найбільших проблем нашої країни є те, що ми платимо всюди, де нам скажуть, але далеко не завжди розуміємо, за що. Наприклад, сплачуємо водію за проїзд сподіваючись, що ці гроші підуть на оновлення автобусів, ремонт салону, безперебійну роботу транспорту та взагалі забезпечить нам безпечну поїздку. Проте, скільки ми бачимо брудні і обдерті салони, старі машини, аварії маршрутного транспорту!
Часто чуємо від представників влади про складнощі в організації роботи транспортної мережі. Перевізники розповідають про постійне подорожчання паливно-мастильних матеріалів, запчастин, збільшення мінімальної заробітної плати. Одним словом - все в них дуже складно. Настільки складно, що голова чернігівської асоціації перевізників Василь Петришин заявляє, що лише фахівці можуть розібратись в питанні ціноутворення на проїзд, а іншим навіть не варто і пробувати. Це було сказано під час прес-конференції, яка відбулась за результатами відкритих зборів Асоціації підприємств автомобільного транспорту «Чернігівтрансавто». Василя Петришина підтримав голова Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників народний депутат Ігор Шкіря, який наголошує, що на деякі питання можна відповідати тижнями. Втім, велику таємницю високих цін на проїзд народний депутат таки привідкрив, і з’ясувалось, що проблема у так званій «криші», яку мають перевізники.
До речі, що це за може бути за «криша»? Це питання варто задати «сім’ї Вакуленків», яка контролює більшість міських маршрутів. «Батько сім'ї» - Володимир Вакуленко займається питаннями перевезень на всеукраїнському рівні, молодший син Сергій депутат міської ради, член комісії по транспорту, а старший син Олександр замінив начальника Дозвільного системи В’ячеслава Примака. Сам же Примак відразу очолив ДП «Пассервіс», яке обслуговує левову частину чернігівських міських маршрутів. Ну чим вам не справжня «криша»? Але скоріше за все, не вся, тільки чому ми – чернігівці повинні за це платити – не зрозуміло.
Вирішити проблему можна, якщо запровадити прозору роботу системи міського пасажирського транспорту. Створивши систему контролю за якістю перевезень ми зможемо перевіряти дотримання графіка руху автобусів, чистоту салонів. При збільшенні впливу громадськості на процес відбору, роботи і розірвання договору з перевізником ми знівелюємо сенс перевізнику платити за якусь «кришу». Це, в свою чергу, здешевить для перевізника собівартість роботи і вплине на зменшення вартості квитка.
Заступник прокурора області Олександр Ясь в інтерв’ю телеканалу «Дитинець» також заявив, що реальна собівартість проїзду майже вдвічі менша. Дуже шкода, що саме наша мерія, яка має захищати інтереси чернігівців, поки що захищає інтереси перевізників.
Ігор АНДІЙЧЕНКО
Скорочено. Повністю статтю читайте в газеті "Сіверщина" за 9 лютого.
Часто чуємо від представників влади про складнощі в організації роботи транспортної мережі. Перевізники розповідають про постійне подорожчання паливно-мастильних матеріалів, запчастин, збільшення мінімальної заробітної плати. Одним словом - все в них дуже складно. Настільки складно, що голова чернігівської асоціації перевізників Василь Петришин заявляє, що лише фахівці можуть розібратись в питанні ціноутворення на проїзд, а іншим навіть не варто і пробувати. Це було сказано під час прес-конференції, яка відбулась за результатами відкритих зборів Асоціації підприємств автомобільного транспорту «Чернігівтрансавто». Василя Петришина підтримав голова Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників народний депутат Ігор Шкіря, який наголошує, що на деякі питання можна відповідати тижнями. Втім, велику таємницю високих цін на проїзд народний депутат таки привідкрив, і з’ясувалось, що проблема у так званій «криші», яку мають перевізники.
До речі, що це за може бути за «криша»? Це питання варто задати «сім’ї Вакуленків», яка контролює більшість міських маршрутів. «Батько сім'ї» - Володимир Вакуленко займається питаннями перевезень на всеукраїнському рівні, молодший син Сергій депутат міської ради, член комісії по транспорту, а старший син Олександр замінив начальника Дозвільного системи В’ячеслава Примака. Сам же Примак відразу очолив ДП «Пассервіс», яке обслуговує левову частину чернігівських міських маршрутів. Ну чим вам не справжня «криша»? Але скоріше за все, не вся, тільки чому ми – чернігівці повинні за це платити – не зрозуміло.
Вирішити проблему можна, якщо запровадити прозору роботу системи міського пасажирського транспорту. Створивши систему контролю за якістю перевезень ми зможемо перевіряти дотримання графіка руху автобусів, чистоту салонів. При збільшенні впливу громадськості на процес відбору, роботи і розірвання договору з перевізником ми знівелюємо сенс перевізнику платити за якусь «кришу». Це, в свою чергу, здешевить для перевізника собівартість роботи і вплине на зменшення вартості квитка.
Заступник прокурора області Олександр Ясь в інтерв’ю телеканалу «Дитинець» також заявив, що реальна собівартість проїзду майже вдвічі менша. Дуже шкода, що саме наша мерія, яка має захищати інтереси чернігівців, поки що захищає інтереси перевізників.
Ігор АНДІЙЧЕНКО
Скорочено. Повністю статтю читайте в газеті "Сіверщина" за 9 лютого.
Читайте також |
Коментарі (0) |