Тут у нагоді могло б стати приватно-державне партнерство. Залучати кошти меценатів у збереження національної спадщини. Мінкультури мало б ініціювати відповідне законодавство. Є досвід США.
А проблема вирішується просто: лічильником і прямою адресною допомогою. Люди розберуться, скільки на газ витратити. Ні, краще транзитом, каже Уряд, піднімаючи ціну і обсяг прокачки коштів газотрейдерам.
Замість того, щоб перетворити комунальну пресу на пресу громади, громадські ЗМІ, її "роздержавлюють". Тобто знищують пресу як інститут громадянського суспільства. Погодьтеся, приватна преса це не ІГС і цілі в неї інші - комерційні. Таким чином, влада позбувається суттєвого чинника контролю над нею, а саме громадського, засобом преси. Про свободу й демократію тут не йдеться.
Питання треба уточнити. Не хочуть бути в одній упряжці, яка називається ЄС. В усьому іншому - аж дуже. "На початок 2016 року Нідерланди були другим за величиною інвестором в економіку України, відстоюючи свої лідируючі позиції з точки зору прямих іноземних інвестицій (ПІІ) і входячи до трійки найбільших країн-інвесторів з 2012 року разом з Кіпром та Німеччиною. Станом на 1 січня 2016 року ПІІ з Нідерландів в Україну склали $5,6 млрд, або 12,9% від загального обсягу ПІІ в країну з усіх напрямків."-джерело:http://www.eurointegration.com.ua/articles/2016/03/23/7046676/view_print/.
Слушна думка щодо книготоргівлі в бібліотеках. Головною є управлінська проблема. Підпорядкованість адміністративна міським управлінням культури ізолювала бібліотечну систему від фахового співробітництва. На часі утворення галузевого об’єднання бібліотек.
Схожа ситуація в Ніжині. Для глибшого аналізу демографічної ситуації цих даних замало. Відтак, не відомо як відбувається розвиток продуктивних сил, які наші можливості, що треба робити для нормалізації демографічної ситуації. Це потрібно для прийняття адекватних управлінських рішень.