Це тому, що нема змін в економіці. Нема сприяння імпортозаміщенню, структура економіки, яка монополізована, зорієнтована на старі зв'язки. Наш прем'р вийшов з базарної економіки, все таки, а не з промисловості. Тут є запитання до Анатолія Кінаха, президента УСПП. Таке враження, що промисловою політикою ніхто не займається. І головне, маємо вкрай погано діючу фіскальну службу. Податки не платять! Звідки брати ресурси на структурні зміни?
Нарешті сказано про наявність реформ, за які платимо щодня життями своїх громадян. Результати проявляються не відразу, що дає критиканам привід їх не визнавати. Утім, найкращий аргумент це оприлюднення кількісних показників результату реформ у динаміці. Кожен громадянин має усвідомити свою відповідальність за успіх змін на краще.
А ЩОДО ІСТИНИ ОЦІНОК - ВОНА В ПЛОЩИНІ МІЖНАРОДНОГО ПРАВА. У ЦЬОМУ АСПЕКТІ УКРАЇНСЬКА ДЕРЖАВА МАЄ ПРОДЕМОНСТРУВАТИ СПРОМОЖНІСТЬ. М'ЯЧ НА БОЦІ УІНП І МІНЮСТУ.
Питання не за адресою. До В'ятровича. З Положення про Український інститут національної пам’яті: 1. Український інститут національної пам’яті (далі - Інститут) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра культури і який реалізує державну політику у сфері відновлення та збереження національної пам’яті Українського народу.
Це перебільшення УІНП. Така позиція свідчить про юридичну слабкість української сторони, не кажучи вже про ідеологічну. Водночас, підвищення статусності УІНП до рівня польського візаві стало б основою до паритетного спілкування. До тих пір м'яч буде на нашому полі.
Ця заява ВО "Свобода" не виглядає переконливою. Одна справа Україна, інша Ізраїль. Варто спокійно і фахово оцінити документ. Польща його не змінить, якщо він не суперечить міжнародному законодавству. Позиція "Свободи" нагадує махання кулаками після бійки. Тим паче ця партія є заанґажованою щодо теорії Степана Бандери та передвиборчої кон'юктури і не є в парламентській більшості. Це нагадує ґвалт, який здійняли деякі сусіди після ухвалення Закону України "Про освіту". Венеціанська комісія поставила все на свої місця. Тобто Україна є правою. Так і у випадку з цим законом Польської держави. Маємо бути виключно на позиції міжнародного права щодо оцінок ОУН і УПА.