Відповідь влади на звернення 2000 чернігівців щодо підвищення тарифів на проїзд
Регуляторний акт, розміщений на сайті міськради, не розглядає якісні альтернативи щодо підвищення тарифів і відповідно не зберігає баланс інтересів перевізників і жителів міста в сторону перевізників. Чим порушує ст. 4 закону України про засади регуляторної політики. Та враховуючи ст. 10 З-ну України «Про автомобільний транспорт», тарифна політика має забезпечувати стабільність, прозорість та прогнозованість тарифів, чого наразі немає.
У пропозиції про конкурс йшлося про можливість розторгнення договору з перевізником у випадку не бажання перевізника надавати послуги відповідно обумовлених в договорі тарифів на перевезення. Але для цього має бути БАЖАННЯ відстоювати нині діючий тариф в інтересах жителів міста.
Пункт 4 ст. 23 Господарського кодексу України забороняє незаконне втручання органів та посадових осіб місцевого самоврядування у господарську діяльність суб’єктів господарювання. Методика розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту затверджена наказом Міністерства транспорту та зв’язку України №1175 від 17.11.2009 п. 2.20 дає нам формулу розрахунку тарифу на проїзд, де зокрема фігурує величина Q – запланований річний обсяг перевезень пасажирів, який обґрунтовується Перевізником або встановлюється за результатами обстеження пасажиропотоків. Отже орган місцевого самоврядування має право обстежувати пасажиропотоки і самостійно визначати рентабельність того чи іншого маршруту, а не опиратись на цифри Перевізників.
Отже законодавець дає органам місцевого самоврядування достатньо інструментів для захисту інтересів їх виборців, але ключовою в даному випадку є мотивація влади підвищувати чи не підвищувати тариф.
Ігор Андрійченко
Голова Чернігівського обласного осередку
ВМГО «Демократичний Альянс»
Читайте також |
Коментарі (0) |