В авіакатастрофі загинула верхівка російських ядерників
За повідомленням інформаційного агентства «Форум.мск» в матеріалі «ФСБ прогавила загибель керівництва провідного КБ «Росатома», в авіакатастрофі в Петрозаводську загтнуло практично все керівництво ОКБ «Гідропрес», що входить до стратегічного оборонного підприємства «Росатом».
У числі загиблих — директор — генеральний конструктор ОКБ «Гідропрес» Сергій Рижов, заступник директора — головний конструктор Генадій Банюк, головний конструктор — начальник відділення Микола Трунов.
За даними англійської Вікипедії, «Росатом» «контролює компанії по виробництву ядерної зброї».
Цій новині з Карелії відразу після краху літака приділив увагу англомовний форм «Ансар».
Тим часом віце-прем'єр РФ Сергій Іванов виступив 21 червня з дуже дивною заявою, вказавши:
«Аварія літака в аеропорту Петрозаводська схожа на ту, в якій розбився президент Польщі Лех Качиньський 10 квітня 2010 року. Я не стверджую, що це так, але дуже схоже, що це, на жаль, повторення польського варіанту».
Нагадаємо, що неофіційно повсюдно вважається, і в Росії в першу чергу, що літак з польським президентом Лехом Качиньськім був збитий.
В світлі того, що офіційна російська версія свідчить, що літак з Качиньськім розбився з вини п'яних польських пілотів, а літак з верхівкою ватажків російської промисловості по виробництву ядерної зброї — внаслідок обриву лінії ЛЕП, заява Іванова звучить дуже загадково і зловісно.
На місці краху літака побували журналісти газети «Петрозаводськ». За їхнім описом, все, що залишилося від літака — це купа брухту. Корпус лежав переверненим навзнак, шасі догори, а хвіст залишився в лісі, через дорогу, оскільки відвалився під час падіння, пишуть вони.
Далі починається найстрашніше. «На дорозі, в канавах і на деревах розкидані знівечені тіла — без рук, без ніг. У 100 метрах від падіння лайнера — два дачні будиночки. Очевидці стверджують, що одна пасажирка вилетіла з літака до крильця одного з них», — мовиться в їхньому нарисі.
Загиблих навіть не всіх накрили поліетиленовою плівкою, оскільки її просто не вистачило.
Як дізналися журналісти, більшість поранених вивезли на машинах швидкої допомоги, яких прийшло 14, але двох доставили в лікарню на попутних машинах. Як мінімум двоє постраждалих знаходилися в свідомості, у тому числі і 40-річний пасажир-москаль.
Сам момент падіння літака один з очевидців описав на карельському інтернет-форумі так: «Я виїжджав від батьків з дачі на головну дорогу. (Бесовець за мостом, біля магазина). О 23:45 раптом спалахнула зоря, червона і дуже яскрава з боку лісу у напрямі старого міського кладовища. Потім бачив лінію вогню (розповсюдилася зліва направо), потім слабкий спалах (справа). Із зупинки в ту сторону таксист поїхав, і ще з села якісь мужики рвонули. По дорозі до міста зустрів 4 швидких, 4–5 пожежників.»
За матеріалами сайту "Кавказ-центр"
У числі загиблих — директор — генеральний конструктор ОКБ «Гідропрес» Сергій Рижов, заступник директора — головний конструктор Генадій Банюк, головний конструктор — начальник відділення Микола Трунов.
За даними англійської Вікипедії, «Росатом» «контролює компанії по виробництву ядерної зброї».
Цій новині з Карелії відразу після краху літака приділив увагу англомовний форм «Ансар».
Тим часом віце-прем'єр РФ Сергій Іванов виступив 21 червня з дуже дивною заявою, вказавши:
«Аварія літака в аеропорту Петрозаводська схожа на ту, в якій розбився президент Польщі Лех Качиньський 10 квітня 2010 року. Я не стверджую, що це так, але дуже схоже, що це, на жаль, повторення польського варіанту».
Нагадаємо, що неофіційно повсюдно вважається, і в Росії в першу чергу, що літак з польським президентом Лехом Качиньськім був збитий.
В світлі того, що офіційна російська версія свідчить, що літак з Качиньськім розбився з вини п'яних польських пілотів, а літак з верхівкою ватажків російської промисловості по виробництву ядерної зброї — внаслідок обриву лінії ЛЕП, заява Іванова звучить дуже загадково і зловісно.
На місці краху літака побували журналісти газети «Петрозаводськ». За їхнім описом, все, що залишилося від літака — це купа брухту. Корпус лежав переверненим навзнак, шасі догори, а хвіст залишився в лісі, через дорогу, оскільки відвалився під час падіння, пишуть вони.
Далі починається найстрашніше. «На дорозі, в канавах і на деревах розкидані знівечені тіла — без рук, без ніг. У 100 метрах від падіння лайнера — два дачні будиночки. Очевидці стверджують, що одна пасажирка вилетіла з літака до крильця одного з них», — мовиться в їхньому нарисі.
Загиблих навіть не всіх накрили поліетиленовою плівкою, оскільки її просто не вистачило.
Як дізналися журналісти, більшість поранених вивезли на машинах швидкої допомоги, яких прийшло 14, але двох доставили в лікарню на попутних машинах. Як мінімум двоє постраждалих знаходилися в свідомості, у тому числі і 40-річний пасажир-москаль.
Сам момент падіння літака один з очевидців описав на карельському інтернет-форумі так: «Я виїжджав від батьків з дачі на головну дорогу. (Бесовець за мостом, біля магазина). О 23:45 раптом спалахнула зоря, червона і дуже яскрава з боку лісу у напрямі старого міського кладовища. Потім бачив лінію вогню (розповсюдилася зліва направо), потім слабкий спалах (справа). Із зупинки в ту сторону таксист поїхав, і ще з села якісь мужики рвонули. По дорозі до міста зустрів 4 швидких, 4–5 пожежників.»
За матеріалами сайту "Кавказ-центр"
Читайте також |
Коментарі (1) |
| |