реклама партнерів:
Головна › Новини › Захоплення

Прайсова .Pdf-морока від ботаніків

"А зась не знаєш? — обiзвався Кузьма Трохимович з своєї ятки, — швець знай своє шевство, а у кравецтво не мiшайся!"

Григорій Квітка-Основ’яненко. "Салдацький патрет"

Хочеш не хочеш (або, як казали древні нащадки перших українців - латиняни - Volens nolens), а весна прийде. І вже скоро. Тому багато хазяйновитих дачників і прогресивних селян вже зараз турбуються про нове насіння і екзотичні саджанці.

Де, здавалося б, і купувати новинки, як не в Національному ботанічному саду імені М.М. Гришка НАН України. Транспортна досяжність, найкращі професіонали, безсумнівна якість товару, кваліфіковані консультації — все це явні плюси.

Але тепер - невеликий відступ. Уявіть, ви приходите в гастроном і тут з'ясовується, що круглі продукти продає один продавець, квадратні - інший, плоскі - третій ..., все це підсильте комбінацією форм і помножте на кількість забарвлень. Як почуватиметься покупець? Він втече, не витративши жодої копійки! Щоправда, працівники магазину легко вирахують, хто чого скільки і коли продав, для внутрішнього обліку така система могла б бути зручна. Але нас, покупців товарів і послуг, цікавить зовсім інше: ціна, якість та гарантії.

Проте саме в такому форматі — список по кураторах у розрізі відділів, і пропонує потенційним клієнтам вельмишановний сад (http://www.nbg.kiev.ua/upload/Price.NBG.Spring.2011.pdf). Прайс у форматі .Pdf, тому його не приведеш до більш прийнятної формі, а пошук хоч і є, але вкрай незручний. Адже основа прайсу — таблиця, а таблиця в .Pdf — це все одно, що продукти по телевізору: неначе і в кімнаті, але користуватися не можна.

Напевно, не варто перекладати власні проблеми обліку на покупців. Той, хто купив один раз екзотичну квітку або довгоочікуваний саджанець, все одно запам'ятає продавця — вдалою чи ні була його покупка. І хоч всі паркани обпиши списком кадрового складу, хто не купив — тому по джерелу перкусії (барабану).

Замислиться над цими таблицями-простирадлами шанувальник лопати і грабель: а чи купувати йому цю красу, а чи саджати йому цю корисність? Замислиться та й .... вибере іншого продавця.

Може, ботаніки мають досліджувати, садівники — ростити, а продавати — продавці? Тоді й на полях посіяне пишніше буятиме, і в засіках буде багатше, і на душі веселіше?

Сергій ЛАВРЕНТЬЄВ

м. Київ

Фото автора







Теги:весна, М.М.Гришко, саджанці, насіння, прайс, Національний Ботанічний сад


Читайте також



Коментарі (2)
avatar
1
Добре киянам -- а нам до Ботанічного саду далеко. Купуємо насіння на виставках та в магазинах. Інколи щастить, інколи зовсім нічого не сходить.
avatar
2
А "латиняни -- древні предки українців" -- це такий прикол авторський?
avatar