реклама партнерів:
Головна › Новини › ЕКОНОМІКА

Платимо податки. Головне — довіра

Добровільна сплата податків базується на партнерських взаємовідносинах між платниками податків та державною податковою службою. Їх важливим елементом є право громадян на звернення.

У ДПІ у м. Чернігові за адресою: вул. Кирпоноса, 28 , кім.1, діє громадська приймальня, де згідно із затвердженим графіком проводяться особисті прийоми відвідувачів посадовими особами інспекції з питань, що входять до компетенції органів державної податкової служби.
Протягом січня-жовтня 2010 р. проведено 66 таких особистих прийомів громадян, у тому числі через громадську приймальню – 37 , виїзних прийомів – 29. Безпосередньо під час особистих прийомів надані відповіді за всіма зверненнями.
За звітний період на розгляд до ДПІ у м. Чернігові надійшло 34 письмових звернення від громадян. На всі звернення надані кваліфіковані і своєчасні відповіді.

Дописувачів передусім цікавлять питання: контрольно-перевірочної роботи (перевірка діяльності суб’єктів господарської діяльності, надання в оренду житла, виплата заробітної плати в «конверті») – 19 письмових звернень, оподаткування доходів підприємницької діяльності - 4 звернення, плати за землю –2 звернення тощо.

Відділ масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян систематизує, аналізує та узагальнює дані щодо розгляду звернень громадян. Це дає можливість виявити причини, що породжують їх, та своєчасно вирішити. Слід зазначити, що аналіз проблем, які порушуються у зверненнях громадян, надає можливість не тільки їх оперативно усувати, а й упереджувати у подальшому.

Звернення може бути подане як індивідуально громадянином, так і групою осіб (колективно). У зверненні повинні бути зазначені прізвище, ім’я та по батькові громадянина, місце проживання, викладена суть порушеного питання (зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги). Звернення (написане від руки розбірливо і чітко, або надруковане) має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. Анонімні звернення розгляду не підлягають.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади і місцевого самоврядування, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.

Крім того, звертаємо увагу платників податків на можливість отримання кваліфікованих відповідей з питань оподаткування в режимі он-лайн від Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової адміністрації України за багатоканальним (безкоштовним зі стаціонарних телефонів) телефоном 0-800-501-007 та через мережу Інтернет : [email protected].

Алла Булава, головний держподатінспектор відділу масово-роз`яснювальної роботи та звернень громадян ДПІ у м. Чернігові




Теги:Податки


Читайте також



Коментарі (0)
avatar