Озброєні зубаті матрьошки з'явились на вулицях Чернігова
Зубасті матрьошки, в камуфляжі і озброєні автоматами Калашникова - такий символ російської агресії днями з'явився в Чернігові.
Плакати та листівки з таким зображенням і закликом до бойкоту російських товарів учасники кампанії «Не купуй російське!» поширили на центральних вулицях міста. А біля магазинів та супермаркетів покупцям роздавали листівки з переліком популярних російських брендів, які городянам пропонують бойкотувати.
У поширенні аналогічних листівок беруть участь жителі 20-та обласних центрів, а також велика кількість не тільки міст, але і селищ України. А незабаром, як запевняють активісти «Відсічі», які й розгорнули дану кампанію, подібні акції охопить майже всі регіони країни.
У такий спосіб активісти прагнуть поінформувати українського покупця, що наші гроші, витрачені на російські товари, можуть і будуть використані Кремлем на війну проти України, окупацію наших територій та фінансування терористів. Мета ж кампанії - спонукати споживачів до адекватної реакції на нинішню агресію Російської Федерації проти України, продемонструвати останній, що український народ рішуче настроєний проти будь-яких зазіхань сусідньої держави на свою територію та готовий згуртуватися та дати відсіч окупанту, зокрема, фінансову.
Ідея бойкоту російських товарів вже отримала в українському суспільстві широку підтримку, про що свідчать соціологічні дані, опубліковані журналістами різних ЗМІ, та зменшення обсягів продажу російських товарів. Доказом цього також є і велика кількість українських містечок та сіл, котрі долучилися до поширення друкованих матеріалів.
Тому активісти планують продовжити поширення озброєних зубатих матрьошок та списків товарів російського виробництва.
Плакати та листівки з таким зображенням і закликом до бойкоту російських товарів учасники кампанії «Не купуй російське!» поширили на центральних вулицях міста. А біля магазинів та супермаркетів покупцям роздавали листівки з переліком популярних російських брендів, які городянам пропонують бойкотувати.
У поширенні аналогічних листівок беруть участь жителі 20-та обласних центрів, а також велика кількість не тільки міст, але і селищ України. А незабаром, як запевняють активісти «Відсічі», які й розгорнули дану кампанію, подібні акції охопить майже всі регіони країни.
У такий спосіб активісти прагнуть поінформувати українського покупця, що наші гроші, витрачені на російські товари, можуть і будуть використані Кремлем на війну проти України, окупацію наших територій та фінансування терористів. Мета ж кампанії - спонукати споживачів до адекватної реакції на нинішню агресію Російської Федерації проти України, продемонструвати останній, що український народ рішуче настроєний проти будь-яких зазіхань сусідньої держави на свою територію та готовий згуртуватися та дати відсіч окупанту, зокрема, фінансову.
Ідея бойкоту російських товарів вже отримала в українському суспільстві широку підтримку, про що свідчать соціологічні дані, опубліковані журналістами різних ЗМІ, та зменшення обсягів продажу російських товарів. Доказом цього також є і велика кількість українських містечок та сіл, котрі долучилися до поширення друкованих матеріалів.
Тому активісти планують продовжити поширення озброєних зубатих матрьошок та списків товарів російського виробництва.
Читайте також |
Коментарі (0) |