реклама партнерів:
Головна › Новини › Споживач

Ажіотаж навколо чудо-Лохо чаю

В Бобровицю привозили Чудо-чай (добавка диетическая, решает проблемы и сохраняет здоровье), який дуже швидко продавався в актовому залі районного будинку культури. Не будемо вдаватися в лікувальні властивості чаю. Невже вони мають значення, якщо „чай решает проблемы”? Уявіть собі: у вас проблеми з податковою інспекцією. Чайочку попили, бац, і жодних проблем.)))

Скажемо лише, що з приводу чудо-чаю завчасно було проведено інформаційну роботу з метою створення ажіотажу, адже ціна 30 грн. за 1 упаковку (15 пакетиків), це велика ціна, як для чаю, особливо враховуючи доходи переважної частини мешканців міста, які гребли чайок по 20, а то й більше упаковок.
Володіючи інформацією про те, що під час кризи різко зростає рівень шахрайства, особливо довірливої частини населення, ми вирішили зробити елементарну перевірку чудо-напою на предмет того, чи дійсно він є чаєм, а не сіном з добавкою стевії кримської.
Що ми зробили?

1. Ми вивчили упаковку. Поліграфія на коробці не найкращої якості, як для чаю за такі гроші. На ній вказано: Виробник: ПП «Стевія». На замовлення інституту парапсихології «Нова генерація».

2. Завітали на веб-сторінку поважного інституту парапсихології «Нова генерація»: http://www.nova-generaciya.com.ua/chai.html Веб-сайт дешевенький, створити його може студент-першокурсник за півдня. На сайті досить багато позитивних відгуків про цей чай, акуратно написаних спеціально для головної сторінки, оскільки гостьової книги на сайті немає. Відповідно, знати думку реальних відвідувачів про чай неможливо. На сайті немає лічильників (це для того, щоб ніхто не бачив, що сайт не відвідується). Із контактів є форма зворотного зв'язку http://www.nova-generaciya.com.ua/contact.phtml та мобільний телефон, вказаний на головній сторінці. І навіщо така конспірація для інституту, який несе здоров'я в маси? На головній сторінці зазначено також дуже важливу інформацію: «Свид. Серия АОО № 087633 от 27.05.94 выдана Киево-Святошинской администрацией Киевской области. © Все права защищены. » Супер! Свідоцтво яке свідчить про що? Якщо про державну реєстрацію, то чому не вказано ідентифікаційний код, за яким можна перевірити, чи дійсно існує таке підприємство? Щось уже починає підказувати, що тут не все чисто. А тепер саме цікаве - пункт 3.

3. Заходимо у розділ сайту «О нас» і читаємо дуже важливу інформацію: «Институт парапсихологии «Нова генерація» создан в соответствии с действующим законодательством Украины Частным предприятием «Нова генерація», которое находиться по адресу: Украина, Киевская область, 08133, г. Вишневое, ул. Первомайская 13 и зарегистрировано Киево-Святошинской районной государственной администрацией Киевской области 27.05.1994г., номер записи о включении сведений о юридическом лице в ЕГР 1 339 120 0000 000677, идентификационный код 14298210. Институт парапсихологии «Нова генерація» является научно-исследовательской единицей в составе предприятия, который базируется на принципах и структуре научного исследования.» Останнє речення просто порвало. До складу підприємства, яке… ))))))) Але не відволікаймося від теми. Перевіримо, що ж за підприємство криється за ідентифікаційним кодом. Для цього, заходимо на сайт ДПА України сюди: http://www.sta.gov.ua/control/vat/search і у полі Код ЄДРПОУ вводимо 14298210, тип особи - юридична особа. Пошук. Результат вразив: «За вашим запитом нічого не знайдено».

Висновки робіть самі. Чи можна довіряти бездоганній якості чаю, який вироблений якимось маловідомим приватним підприємством на замовлення інституту, який свідомо вказав про себе недостовірну інформацію на дешевенькому сайті?
Нам здається, що вас, шановні бобровичани, просто мають за дурнів. Зібралися хлопці. Накосили трави. Попакували у пакети із красивою назвою. І впарюють цей чай усім, вибачте, лохам, які мають непереборне бажання бути здоровими і готові викласти за це останні копійки.
А тепер останнє питання до вас: чи вказують ці хлопці інформацію про дослідження цього чаю Мінохорони здоров’я? Ми не бачили. Так чи варто пити такий ЛОХО-ЧАЙ? А якщо вам нікуди подіти гроші, надсилайте нам. Розраховуємо, що ця інформація зєкономить багато грошей багатьом бобровичанам і не тільки їм. Щасти.

Продовження теми.
Виявляється, щупальця цього МОНСТРО чаю простягаються далеко за межі нашого міста, і, навіть, підкорюють столицю. У столичній газеті «Київ на долонях» №01-3 від 13.01.09 р. на першій полосі розміщений рекламний блок про ЧУДО-ЧАЙ на 1/6 полоси. Цікаво, що чай поштою не надсилають (зрозуміло, навіщо палити свої координати?). В газеті також зазначено: «Висновок міністерства охорони здоров'я України, державної санітарно-епідеміологічної служби №05.03.02-04/7909». Ми спробували знайти вказаний висновок за реквізитами. На жаль, ні в мережі інтернет, ні в інформаційно-правових системах Ліга:Закон немає жодної інформації про цей висновок. Отже, нас дурять. Делікатно. Начебто й зазначають реквізити, але недостовірні, у розрахунку на те, що ніхто їх перевіряти не буде. А от бачте, взяли й перевірили. І лажа. Як хто вважає, Костянтин Кононенко і Роберт Флетчер випадково не родичі?

http://bobrovica.org.ua/doku.




Теги:Обман, споживач, Бобровиця, чудо-чай


Читайте також



Коментарі (0)
avatar