Алло! Телефон довіри цілодобовий
Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Держмитслужби (далі - Порядок) затверджено наказом Державної митної служби України від 25.01.2011 № 46.
Порядок визначає послідовність дій посадових осіб митних органів при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, що надходить від фізичних і юридичних осіб за телефоном довіри Держмитслужби (далі – телефон довіри) на абонентський номер (044) 247-27-19.
Телефон довіри працює цілодобово, з технічними перервами з 08:00 до 09:00, з 13:00 до 14:00 і з 18:00 до 19:00 години. Звітна доба починається й закінчується о 08:00 годині.
За телефоном довіри приймаються повідомлення про:
а) можливе скоєння злочинів у сфері службової діяльності, корупційних та інших неправомірних діянь (дій та бездіяльності) з боку працівників митної служби;
б) нетактовну поведінку посадових осіб митної служби при виконанні службових обов’язків щодо громадян, приниження їх честі та гідності;
в) затримки під час здійснення митного контролю й митного оформлення товарів і транспортних засобів, у тому числі про можливе створення при цьому штучних перешкод з боку посадових осіб митної служби;
г) замах на контрабанду й порушення митних правил або вчинення цих правопорушень;
ґ) черги в пунктах пропуску через державний кордон України;
д) зауваження щодо організації роботи митних органів, спеціалізованих митних установ і організацій (далі – митні органи);
е) пропозиції (зауваження) до нормативно-правових актів з питань митної справи тощо.
За телефоном довіри не надаються консультації з питань митної справи.
Заявник може звернутися за телефоном довіри для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 09:00 до 18:00 години (у п’ятницю – з 09:00 до 17:45).
Забороняється розголошення відомостей про заявників і повідомленої ними за телефоном довіри інформації особам, які не мають відношення до вирішення справи.
Прес-служба Чернігівської митниці
Читайте також |
Коментарі (0) |