реклама партнерів:
Головна › Новини › Споживач

Акцизні марки нового зразка захистять громадян від фальсифікату та підробок

З 1 вересня 2013 року усі алкогольні напої та тютюнові вироби будуть маркуватися акцизними марками нового зразка. Це забезпечить більш дієву систему боротьби з фальсифікатом і підробками підакцизної продукції та захист населення від споживання неякісної продукції.

Зокрема, марки акцизного податку нового зразка відрізняються графічним дизайном та кольоровою гамою. Кожна марка має графічний захисний елемент, якій містить інформацію в закодованому вигляді.

Цей захисний елемент не може бути відтворений шляхом сканування, копіювання та друку. Марки акцизного податку для алкогольних напоїв містять не менше чотирьох фонових сіток, для тютюнових виробів – не менше трьох. У зв’язку із посиленням системи захисту нових зразків марок акцизного податку їх вартість зросла: на алкогольні напої - до 0,27 грн. за 1 шт., тютюнові вироби - 0,142 грн. за 1 шт.

При цьому геометричні розміри марок акцизного податку нового зразка (довжина, ширина, товщина) порівняно з марками попереднього зразка не змінено, що не призведе до понесення додаткових витрат виробниками та імпортерами, оскільки немає необхідності у проведенні тестування нових марок акцизного податку на виробництвах та переобладнанні ліній розливу. Таким чином, обґрунтованим є збільшення вартості однієї пляшки алкогольного напою на 0,167 грн., однієї пачки тютюнових виробів - на 0,087 грн.

Нагадаємо, розмір плати за марки акцизного податку з 2008 року не збільшувався. При цьому мінімальна ціна на горілку у 2008 році становила 14 грн., в 2013 році – 30,1 грн., що більше, ніж у 2,2 раза. Середня ціна сигарет з фільтром у 2012 році становила 9,43 грн., що порівняно з 2008 роком у 2,8 раза більше (3,34 гривень).

За оцінками фахівців Міндоходів, посилення захисту нових марок акцизного податку є цілком виправданим, оскільки діюча система маркування марками акцизного податку не відповідає сучасним вимогам і потребує суттєвих змін, що підтверджується негативною динамікою обсягів реалізації діючих акцизних марок та свідчить про нарощування тіньового обігу підакцизної продукції.

Як повідомлялося раніше, акцизна марка нового зразка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2013 № 474 „Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010р. № 1251 і від 13 березня 2013р. № 188”.

Головне управління Міндоходів у Чернігівській області



Теги:міндоходів, подорожчання, акцизні марки, алкоголь


Читайте також



Коментарі (2)
avatar
1
ну чому наша влада не може хоча би раз зробити щось нормально, адже після подорожчання деякі люди будуть купувати підпільне дешевше, або власного виробництва й від цього отруєнь буде ще більше! а до бюджету це вже й не стільки багато грошей залучить, як введення державної монополії на ринок алкоголю та тютюну, як це зробили деякі капіталістичні країни та пропонують червоні, адже дохід у бюджет був би 110-125 млрд. грн., майже третина цьогорічного!
avatar
2
З державною монополією на горілку згоден. Навіщо віддавати в приватні руки такі шаленні доходи, коли в державі ні на що коштів не вистачає?
Та й треба мати на увазі,  чим середньостатичний українець відрізняється від середньостатичного європейця:
Українець за рік заливає в пельку 20 літрів горілки і 0.5л вина, 
а європеєць за рік випиває 40л вина і 0.5л кріпких напоїв. 
І на ці співвідношення держава мала б якось впливати. Якщо ми хочемо стати європейською нацією. Бо вони ж нас за п'янчуг вважають.
avatar