Тут цей лист: https://mon.gov.ua/ua....mu-roci Витяг: "Реалізація мети освіти має ґрунтуватися на таких ціннісних орієнтирах: визнання унікальності й талановитості кожної особистості та заборона будь-яких форм дискримінації; розвиток вільної особистості через підтримку самостійності, підприємливості й ініціативності, розвиток критичного мислення та впевненості в собі; формування здорового способу життя і створення умов для гармонійного фізичного та психоемоційного розвитку дитини; забезпечення добробуту й безпеки завдяки створенню атмосфери довіри, взаємоповаги і взаємодопомоги у шкільному освітньому середовищі; заклад освіти має бути безпечним місцем, де запобігають насильству й булінгу (цькуванню), надають потрібну допомогу; утвердження людської гідності та доброчесності, зокрема академічної, через виховання чесності, відваги, наполегливості, милосердя, доброти, справедливості, поваги до прав людини; плекання любові до рідного краю, української культури, дбайливе ставлення до довкілля; формування активної громадянської позиції, відповідального ставлення до Української держави, історії українського народу, державної мови". Мій коментар: Звернув увагу, що в інформаційних матеріалах, доданих до листа МОН, серед переліку ціннісних орієнтирів, на яких має ґрунтуватися реалізація мети освіти, орієнтир щодо "формування активної громадянської позиції, відповідального ставлення до Української держави, історії українського народу, державної мови" поставлений на останнє місце. Перевагу віддано ціннісним орієнтирам особистісного розвитку, тобто "визнанні пріоритету прав особистості". Це є прикладом дотримання хибного принципу віддання переваги інтересам особистим над загальними у час подолання викликів щодо збереження цілісності й державності України в умовах повномасштабного військового вторгнення Росії, коли "завдання консолідації суспільства, реформування системи освіти визначають нагальність підвищення уваги до виховного потенціалу освітнього середовища, а також до виховання базових соціальних цінностей суспільства, соціально-значущих якостей особистості, її компетентності й готовності до вияву відповідальної громадянської позиції і патріотизму".
Теза «індивід не несе відповідальності за свій народ та свою державу (ця теза, насправді, головна)» - стрижнева у нашій шкільній системі. Дивись лист МОН 06-14/2772 від_31-08-2023] «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 навчальному році».
Не варто чіпляти ярлики дослідникам. Лише обґрунтовані твердження. Ніякої політичної кон'юктури. Пропозиція: Андрій Мельник заслуговує на увагу як послідовник і наступник Євгена Коновальця в ОУН. Його постать не викликає суперечок як у випадку з Бандерою.
Не варто чіпляти ярлики дослідникам. Лише обґрунтовані твердження. Ніякої політичної кон'юктури. Пропозиція: Андрій Мельник заслуговує на увагу як послідовник і наступник Євгена Коновальця в ОУН. Його постать не викликає суперечок як у випадку з Бандерою.
Не варто чіпляти ярлики дослідникам. Лише обґрунтовані твердження. Ніякої політичної кон'юктури. Пропозиція: Андрій Мельник заслуговує на увагу як послідовник і наступник Євгена Коновальця в ОУН. Його постать не викликає суперечок як у випадку з Бандерою.
Не варто чіпляти ярлики дослідникам. Лише обґрунтовані твердження. Ніякої політичної кон'юктури. Пропозиція: Андрій Мельник заслуговує на увагу як послідовник і наступник Євгена Коновальця в ОУН. Його постать не викликає суперечок як у випадку з Бандерою.
Не варто чіпляти ярлики дослідникам. Лише обґрунтовані твердження. Ніякої політичної кон'юктури. Пропозиція: Андрій Мельник заслуговує на увагу як послідовник і наступник Євгена Коновальця в ОУН. Його постать не викликає суперечок як у випадку з Бандерою.
Не варто чіпляти ярлики дослідникам. Лише обґрунтовані твердження. Ніякої політичної кон'юктури. Пропозиція: Андрій Мельник заслуговує на увагу як послідовник і наступник Євгена Коновальця в ОУН. Його постать не викликає суперечок як у випадку з Бандерою.
Не знаю, чим тут пишатися. Зрадниками на службі імперії? Виселенням з України? Якщо й порушувати питання про земляків, то тільки як у справі їхньої репатріації.
Насправді, ситуація жахлива. Священники покривають аборти, сповідаючи і відпускаючи гріхи дітовбивства таємно. Описано поодинокий випадок. Це на тлі демографічної катастрофи через не народжуваність.
Оборот зростає у збиток.І яка відповідальність? За часів СРСР за розтрату в особливо великих розмірах - розстріл. І то не допомогло. А тут... Ніяка держава за таких умов не встоїть.
А попитай у них, відзначених педагогів, про Закон України "Про основні засади державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності", відповідь буде - не чули.
Важливо, щоб були бодай короткі біографічні довідки про діячів. За моїми спостереженнями значна більшість з них не досягла особливих успіхів і відійшла непомітно.Це симптомачично з точки зору успішності проєкту "Незалежна Україна". Боротьба ще попереду!
Ця заява РУХу економічно не обґрунтована. Натомість скерування ПДФО військовиків на потреби оборони логічне. Такий крок Уряду спонукатиме місцеве самоврядування заробляти, створюючи відповідний бізнес-клімат для СПД, а також ощадливо витрачати бюджет.
Рух припинив своє існування, коли його перетворили з громадсько-політичного обʼєднання національно-демократичних сил у політичну партію, невдовзі в кілька партій, які між собою боролися.
Щодо зміни комуністичної влади в Україні. Фракція Компартії України зразка 1990 року у ВРУ складалася з націонал-комуністів (група 239), яка офіційно називалась «За суверенну Радянську Україну». Компартія України зразка 1993 року це була відверто проросійська політична сила у ВРУ 1994-2014 рр.
Ганебне в цій ситуації те, що протести зіграли на руку антиукраїнським силам, які достроково припинили повноваження 1-го демократично обраного складу ВРУ та її голови, зробили розворот від засадничих положень Декларації про державний суверенітет України у бік творення кланово-олігархічної президентської системи. Цей процес мав наслідком скасування процесу творення демократичної конституції на засадах Декларації натомість - ухвалення Конституції України 1996 року. 30 років чинності такої моделі державного устрою засвідчили хибність тих змін на хвилі протестних настроїв.
"союз зі страйковими комітетами" молодіжного відділу РУХу привів на олімп виконавчої влади представника Донбасу Вітольда Фокіна замість Віталія Масола. У часи прем'єрства Фокіна країна перебувала в гострій економічній кризі. Фокін передав естафету прем'єрства "червоному директорату" Леоніду Кучмі, Юхиму Звягільському... То чи принесла користь "студентська "Революція на граніті", яку підтримали РУХівці Києва і всієї України"?
По-перше, потрібно ухвалити ЗУ "Про українську націю", згадувану в КУ. По-друге, ввести демографічний показник щорічної оцінки діяльності Президента і Уряду.
Коли прочитаю книгу, може, стануть зрозуміліші напівтони до портрету Миколи Кульчицького. Давання характеристик діячів сучасності справа делікатна, тому кажуть або хороше, або з натяками на недоліки. Так і тут.