Зимова мода: без аксесуарів — нікуди!
Кокетливі капелюшки, в’язані берети, шарфи, яскраві буси, замшеві рукавички, грайливі кульчики... Все це може кардинально змінити загальний вигляд. Тому аксесуари не виходять з моди і на них є стабільний попит. Навіть у кризу бізнес був доходним, розповідає власниця київської крамниці з продажу аксесуарів Інна Гуцова. Попри інфляцію в Україні та зниження купівельної спроможності українки не відмовляють собі в задоволені бути красивими. «Українки завжди хочуть виглядати гарно. У нас лідер продажу це сережки. Це біля лиця і завжди прикрашає. Тому сережки користуються найвищим попитом. Їх можна у нас купити від 15 гривень до 350 гривень. Але це вже з натуральним камінням», - пояснює продавщиця.
Дешево і сердито
Українки завжди винахідливі і можуть виглядати «дорого», навіть маючи в кишені до сотні гривень. Адже ще з радянських часів, коли полиці крамниць були порожніми, жінки намагалися проявляти свою індивідуальність, виготовляючи прикраси власноруч. «Завжди можна зроби щось своїми руками. Це гарно, яскраво. Якщо хоч трохи є уяви, то можна якось шарфик закрутити, брошку заколоти. Це буде вже авторство, і аксесуар не буде схожий ні на що інше. А головне недорого» , - наголошує Інна Гуцова.
Родзинка іміджу
Психологи теж відзначають, що handmade-терапія є корисною для сучасної емансипованої жінки. Власноручне виготовлення авторської біжутерії та аксесуарів може стати гарним хобі, що відволікатиме жінку від буденних турбот і буде альтернативою дорогих штампованих прикрас. Експерти ринку відзначають, що пора року не особливо впливає на попит на аксесуари. Але влітку українки більше цікавляться різнокольоровими браслетами, неординарними годинниками, всілякими шпильками для волосся, окулярами.
У сезоні Осінь-Зима 2010 модним є сірий колір, тому до сірого одягу можна підбирати аксесуари яскравих кольорів, які виділятимуть жінку з зимової буденності.«Я думаю взимку можна виглядати так як і влітку яскраво. Все залежить, куди ви йдете, який у вас одяг, який настрій. Від аксесуарів багато що залежить. Це родзинка. І ця маленька деталь змінює все» - вважає Марія, постійна відвідувачка крамниці аксесуарів, що в центрі Києва.
Перевага тому чи іншому кольору в аксесуарах залежить більше від віку. Жінки середнього віку та старшого більше купують класику, а молодь прикрашає себе яскравими кольорами, розповідає продавщиця магазину аксесуарів Наталя. «Взагалі люди підбирають під зимовий одяг щоб пасувало – під куртки, пальто. Вибирають сумочки, рукавички сірого, темно-коричневого кольору. Той, хто дотримується класики, то купує все чорне. Попит на яскраве взимку не дуже збільшився. В основному яскраве вибирають молодші дівчата», - пояснює Наталя.
Поради дизайнера
Не відмовляються від аксесуарів і українські чоловіки. Хоча в крамницях з біжутерією та аксесуарами вони не часті гості, втім якщо вже туди заходять, то обов’язково там щось купують не вагаючись і довго не вибирають. Найчастіше чоловіки купують для себе набори з шапки та шарфа одного кольору, годинники, ремені, сумки, портмоне.
Для своє другої половини у відділі біжутерії зазвичай чоловіки купують прикраси. Головний критерій – презентабельність. Цієї осені значну увагу варто приділити аксесуарам, радить молода українська дизайнерка Тетяна Кухаришин. Вона радить на зиму підібрати чобітки та сумочку в тон і обов'язково шарфи. За їхньою допомогою щоразу можна створити інший вигляд. Причому у жінки шарфів має бути декілька, різних тонів та стилів, - каже Кухаришин. Окрім того, цієї зими актуальні натуральні тканини «приглушених» тонів - вовна, бавовна. А от лакована шкіра менш актуальна, натомість на її місце приходить замша. І варто пам’ятати, що мода – це дорого, а стиль – ні. Тож, кажуть стилісти, будьте стильними і індивідуальними. На це не потрібно багато грошей.
Автор: Лілія Гришко
Джерело: [url=http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6255419,00.html]Deutsche Welle [/url]
Коментарі (0) |