реклама партнерів:
Головна › Новини › Споживач

Штраф за Інтернет -- «автоматом» ?!

Пенсіонерка з м. Чернігова звернулася до Контрольно-ревізійного управління в Чернігівській області з проханням розібратися, чи законно ВАТ «Укртелеком» нарахувало їй штрафні санкції.

У заяві гр. Ч., зокрема, йшлося про те, що в січні цього року її син, інвалід ІІ групи, підключився до мережі Інтернет (на умовах акції «90 днів Інтернету «ОГО!») і користувався ним два тижні. «12 січня син тяжко захворів і потрапив до лікарні. Я відразу ж подзвонила до Укртелекому, щоб відключили Інтернет. Звідти прийшли, забрали модем (він був в оренді), Інтернет відключили», — писала жінка. А 17 лютого її син помер. Та коли через кілька днів жінка пішла переоформляти телефон, то була прикро вражена. Бо їй вручили квитанції на оплату послуг доступу до мережі Інтернет за лютий і штрафні санкції за дострокове розірвання договору в розмірі 100 грн…

Оскільки ЧФ ВАТ «Укртелеком» підконтрольний об’єкт органів Державної контрольно-ревізійної служби, 17.05.2010 КРУ в Чернігівській області направило запит до філії для перевірки викладених у зверненні пенсіонерки обставин. Вони підтвердилися. А щодо факту нарахування штрафу «за дострокове припинення дії договору з ініціативи абонента», то працівники філії пояснили його досить просто: «При знятті послуги Інтернет автоматично(! –авт.) було нараховано штраф».

Втім, у своєму листі-відповіді на запит КРУ від 25.05.2010 керівництво ЧФ ВАТ «Укртелеком» повідомляло, що штраф гр-ці Ч. списали, зробивши перерахунок за травень 2010 року… Цікаво, чи вибачилися?

Загалом, з початку 2010 року до КРУ в Чернігівській області надійшло 406 звернень громадян, в тому числі 167 — за «телефоном довіри» 4-12-74. А сума порушень, встановлених за такими зверненнями, сягнула 400 тис грн.

Дмитро Степаненко,

завідувач сектору внутрішнього аудиту КРУ в Чернігівській області




Теги:телефон довіри, пенсіонерка, Штраф, КРУ, інтернет


Читайте також



Коментарі (0)
avatar