Шафранек – логотип Чернігова. Фотозвіт
13 грудня 2010 року у Чернігові відбулося офіційне оголошення результатів конкурсу на кращий логотип міста «Чернігів. Місто легенд!», який був оголошений всеукраїнським та вручення головного призу чернігівським міським головою Олександром Соколовим IPAD Apple переможцю конкурсу Антону Сторожеву. До речі, Антон Сторожев – житель Сімферополя, причому не дизайнер, а архітектор. В Чернігові до цього моменту він ніколи не бував, а потрібну в роботі над лого інформацію про наше місто та його унікальні особливості збирав за допомогою Інтернету.
«Робота цього учасника відповідає поставленому завданню - «Чернігів – місто легенд» - як по духу (переплетення легенд), так і по суті (якісне втілення ідеї з врахуванням зауважень 1-го)». – йдеться в офіційному прес-релізі організаторів конкурсу «об’єднання небайдужих громадян міста спільно з всеукраїнським конкурсом «Design tomorrow» при підтримці низки чернігівських підприємств та управління інвестицій і туризму Чернігівської міської ради».
Друге місце та прихильність чернігівців здобув варіант місцевого художника Олега Синельника – стилізована літера «Ч», який щоправда не отримав жодного призу. Адже не врахував майстер, що живе у душі численних експертів «міжнародного рівня» оте дитинство, як писав у свій час вуйко Фройд, коли вони співчували невдасі-Шафранеку. От і обрали вони нині, під впливом дитячих переживань, бренд Чернігова –клубок, що нагадує фізіономію кота з мультику.
Наводимо перелік експертів, що обрали символом Чернігова «Клубок Легенд»:
м. Київ
• Андрій Федорів — бренд-менеджер України, CEO та співвласник креативного агентства SAHAR та дизайн-бюро KARANDASH DESIGN. Співвласник групи цифрового маркетингу ESCAPE.UA. Член правління Всеукраїнської рекламної коаліції. Входить в топ-3 найкращих тренерів з маркетингу України (MarketingJazz, 2009)
• Валерій Бабич, студія «Бабич-дизайн»
• Дмитро Клищик, студія MILK.
• Алексію Сай, художник
• Дмитро Максименко, студія Belka&Strelka
• Костянтин Сень, агентство SAHAR.UA
м. Москва
• Віктор Іванович Міроненко – історик, представник Чернігівського земляцтва в м. Москва, головний редактор журналу «Сучасна Європа» Інституту Європи Російської академії наук
м. Чернігів
• Ігорь Сухомлин – керуючий партнер компанії identity Group, ресторатор
• Тетяна Бойко – директор агенції «Prime media»
• Денис Дьомін - представник управління інвестицій і туризму Чернігівської міської ради
Автор матеріалу у футболці з логотипом Олега Синельника
Олександр ЯСЕНЧУК
Читайте також |
Коментарі (5) |
| |