Комплімент підвищує працездатність на 35 відсотків
Тематика занять досить різноманітна – від податкового законодавства до ділового мовлення та етики державного службовця. Лектори - як самі податківці, так і фахівці з інших державних структур.
Податківці мають йти в ногу з часом, адже їхні партнери – платники податків бувають ще й якими вимогливими. Скажімо, коли вони з якихось питань звертаються до податкової. А оскільки розгляд звернень громадян є одним з пріоритетів у роботі податкової служби, то це стало темою занять минулого тижня. Своїм досвідом ділилася з податківцями заступник начальника відділу роботи зі зверненнями громадян облдержадміністрації Ніна Пригара.
А тема останнього заняття - «Етика державного службовця». Йшлося про аспекти ділового спілкування, про етику телефонних розмов, про те, як треба критикувати, щоб виправлення помилок у роботі не позначилося негативно на працездатності. До речі, як зазначила учений секретар Чернігівського центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади Людмила Чабак, комплімент підвищує працездатність на 35 відсотків.
Щодо рис, якими мають володіти державні службовці, - на першому місці – професіоналізм, на другому – доброзичливість. А ще - треба пам’ятати, що кожен працівник створює імідж своєї установи.
Відділ масово-роз’яснювальної роботи та
звернень громадян
ДПА в Чернігівській області.
Читайте також |
Коментарі (0) |