реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОДІЇ

Брудний бізнес

Розпалювати національну ворожнечу та сіяти розбрат в українському суспільстві задля власного зиску відтепер є козирним прийомом не лише політиків, а й бізнесменів.
В бізнесі можна заробляти гроші по-різному. В місті Ніжині, що на Чернігівщині, книгарня «Масква» робить свій бізнес в дуже оригінальний спосіб. Окрім самої викривленої назви та перевернутої догори ногами жовто-блакитної пентаграми власники магазину вирішили повісити оригінальну художню композицію. Складається вона з портрету В. Леніна, прикрашеного українським віночком та більярдною лузою, та зображення Р.Шухевича, на якому висить мішень для гри в дартс. Для загального ефекту на поличках висять зображення вимпелів із Володимиром Іллічем. Унікальним є те, що у книгарні продаються майже виключно українські або, принаймні, україномовні книжки. Тому потенційні покупці, обурюючись і розповідаючи всім своїм знайомим про таке неподобство, фактично створюють рекламу книгарні. Такі брудні рекламні методи не могли не викликати резонансу, але, очевидно, прибутки магазину зросли не достатньо, щоб зняти скандальну композицію. У відповідь на численні прохання громадян та патріотичних організацій прибрати принизливий для української нації „елементи декору”, власник магазину через своїх підлеглих категорично відмовляється спілкуватись. Очевидно, він залишає відвідувачам інтерпретувати інтер’єр своєї крамниці на власний розсуд. Невідомо, що він сам хотів показати цим – можливо, це невладий приклад іронії долі чи сарказму, проте, треба думати, він не плюдрував би портерт власного діда чи батька навіть задля благородної мети, то ж чому це можна робити із зображенням національного героя? Дивним є також те, що особу власника і його контактний телефон чи e-mail продавці настійливо приховують. А на Дмитра Артеменка, який всього-навсього сфотографував цинічну інсталляцію, поряд на якій і кат українського народу, і борець за незалежність, було складено заяву в міліцію. Причому, продавщиця звинуватила його не в чому-небудь, а у факті свого власного жорстокого побиття, асоціюючи хлопця з, як мінімум, напівбандитськими політичними силами. Після хвилі обурення, викликаної скандальною фотографією, яка прокотилась електронними засобами масової інформації, портрет Романа Шухевича так і залишився висіти із мішенню та дротиками поряд із людиною, яка відповідальна на напад на Україну у 1918 році, політику військового комунізму, масових розстрілів і різанини серед етнічних українців. Залишається констатувати, що тенденція копіювання брудних політичних методів реклами поступово поширюється і на бізнес. А розпалювання ворожнечі між українцями було, є, і буде модним і прибутковим бізнесом.

Олександр Радо









Коментарі (1)
avatar
1
Навіщо про одне і теж двічі писати? 8 серпня писали "У кнігарні Ніжіна заклікають в Шухевича кидати дротики?!" http://siver.com.ua/news/u_knigarni_nizhina_zaklikajut_v_shukhevicha_kidati_drotiki/2010-08-08-5471 і зараз пишите. Повторюєте для тих, хто погано засвоює матеріал, або більше нема про що писати?
avatar