Агенти не проявляються одразу
Дві новини і один висновок.
1) Віцепрезидент комітету Асоціації "Україна – ЄС", депутат Європарламенту Віола фон Крамон-Таубадель вважає небезпечним голову Офісу президента України Андрія Богдана:
"Я сумніваюся в цілому в оточенні президента Зеленського, в якій мірі президент Зеленський правильно поінформований. Особливу проблему я бачу в пані Богдані, бо він дуже небезпечний". Вона хотіла б, щоб Богдан пішов із посади. "Це, звісно, нереально, але донори і західні партнери усвідомили, що Богдан небезпечний, у нього свій порядок денний, ви не знаєте, на кого він працює, не знаєте, які його наміри і якого роду законопроекти він буде подавати".
2) Служба безпеки України затримала ексзаступника міністра економіки в уряді Гройсмана Юрія Бровченка, який підозрюється у державній зраді через нанесення масштабної шкоди обороноздатності нашої держави.
Йдеться про його можливу роботу на спецслужби РФ в контексті зриву виробництва 152 мм снарядів для артилерійської системи "Гіацинт".
Прикметно, що на початку президентури Януковича Юрій Бровченко у 2010-2011 роках очолював департамент утилізації компонентів ракетного палива та ракет і боєприпасів в Міністерстві оборони України, а потім працював у Мінекономрозвитку.
Ні, я не пропоную пов'язувати Бровченка з Богданом. Висновок куди складніший.
Зрілі держави із сильними контррозвідувальними органами майже не допускають на політичний рівень прямих іноземних агентів, особливо з ворожих держав. В Україні ситуація інша, ми вже були свідками як ціла плеяда прямих російських агентів планомірно вводилася спочатку в українське громадянство, потім у публічний простір і парламентську залу, а потім на відповідальні державні посади у сфері національної безпеки, оборони та воєнно-промислового комплексу.
Закладаються такі операції стратегічного рівня в момент демократичної зміни влади в країні-жертві. Саме в цей час через механізм виборів та хвилі кадрових призначень на політичному рівні можуть з’являтися як російські агенти впливу, так і пряма агентура спецслужб країни-агресора. Тому відслідковувати кадрові призначення в сфері національної безпеки й оборони у цей момент потрібно особливо прискіпливо, але й не забувати, що всі агенти не проявлять себе відразу.
Володимир ГОРБАЧ
1) Віцепрезидент комітету Асоціації "Україна – ЄС", депутат Європарламенту Віола фон Крамон-Таубадель вважає небезпечним голову Офісу президента України Андрія Богдана:
"Я сумніваюся в цілому в оточенні президента Зеленського, в якій мірі президент Зеленський правильно поінформований. Особливу проблему я бачу в пані Богдані, бо він дуже небезпечний". Вона хотіла б, щоб Богдан пішов із посади. "Це, звісно, нереально, але донори і західні партнери усвідомили, що Богдан небезпечний, у нього свій порядок денний, ви не знаєте, на кого він працює, не знаєте, які його наміри і якого роду законопроекти він буде подавати".
2) Служба безпеки України затримала ексзаступника міністра економіки в уряді Гройсмана Юрія Бровченка, який підозрюється у державній зраді через нанесення масштабної шкоди обороноздатності нашої держави.
Йдеться про його можливу роботу на спецслужби РФ в контексті зриву виробництва 152 мм снарядів для артилерійської системи "Гіацинт".
Прикметно, що на початку президентури Януковича Юрій Бровченко у 2010-2011 роках очолював департамент утилізації компонентів ракетного палива та ракет і боєприпасів в Міністерстві оборони України, а потім працював у Мінекономрозвитку.
Ні, я не пропоную пов'язувати Бровченка з Богданом. Висновок куди складніший.
Зрілі держави із сильними контррозвідувальними органами майже не допускають на політичний рівень прямих іноземних агентів, особливо з ворожих держав. В Україні ситуація інша, ми вже були свідками як ціла плеяда прямих російських агентів планомірно вводилася спочатку в українське громадянство, потім у публічний простір і парламентську залу, а потім на відповідальні державні посади у сфері національної безпеки, оборони та воєнно-промислового комплексу.
Закладаються такі операції стратегічного рівня в момент демократичної зміни влади в країні-жертві. Саме в цей час через механізм виборів та хвилі кадрових призначень на політичному рівні можуть з’являтися як російські агенти впливу, так і пряма агентура спецслужб країни-агресора. Тому відслідковувати кадрові призначення в сфері національної безпеки й оборони у цей момент потрібно особливо прискіпливо, але й не забувати, що всі агенти не проявлять себе відразу.
Володимир ГОРБАЧ
Читайте також |
Коментарі (0) |