Щоб голова не відірвалась від тіла

Деякі вважають, що не пристебнутий водій при аварії завжди має шанс «вилетіти» через лобове скло, а ремені безпеки тільки заважають діям водія, направленим на збереження свого життя. Але проведені тести росіянами свідчать про інше.
Після зіткнення при швидкості 50 км/год виліт головою в «рятувальне» скло обертається піковим перевантаженням в 208 g. Тобто, вага водія при зіткненні зростає майже в 30 разів. Так, якщо вага водія 70 кг, то в момент удару він буде важити вже близько 1 тонни. Звісно ж, вижити при такому зіткненні практично неможливо. Американські вчені із університету штату Мічиган провели дослідження, яке дає можливість відповісти на запитання - що діється з тілом людини при зіткненні на швидкості 80км/год? Картина досить жахлива - тіла манекенів пасажирів та водіїв після зіткнення продовжують рух вперед з тією ж швидкістю. Манекени ламають руки та ноги, розбивають тіло об кермо. Спостерігається жахливий висновок дослідження датчиків - декілька смертей сталися менш ніж за дві десяті долі секунди.
Саме жахливе те, що не використовуючи ремені безпеки навіть при незначних зіткненнях - на швидкості в 20 км/год трапляються ті ж самі випадки.
Усвідомлення необхідності використання ременями безпеки — шлях до зниження дорожньо-транспортного травматизму. Пристебнутий ремінь безпеки потрібний, перш за все, вам, а не інспектору ДАІ. Вам, вашим рідним і близьким. Подумайте про них, перш ніж тиснути на педаль газу.
Наталія Павлова
Начальник прес-служби відділу ДАІ в Чернігівській області
Коментарі (0) |