У нас відсутня збалансована державна аграрна політика. Нема навіть самого інструменту її реалізації - профільного міністерства. Країну перетворено на кукурудзяно-соняшниковий клондайк для транснаціональних гравців. Детальніше читай тут: http://agroportal.ua/ua....ye-ruki
Ми таки пересвідчилися, що організація первинної ланки себе виправдала. Не уявляю, як би справлялася стара ніжинська поліклініка! Мережа сімейних лікарів це якраз те, що треба в умовах пандемії. А от вторинну ланку не встигли осучаснити, зокрема щодо інтеграції до неї туб-, псих-, вендиспансерів, матеріально підкріпити. Нова команда не спромоглася розвернути державну машину з плану великого будівництва на термінову боротьбу з пандемією.
Вустами Саакашвілі говорить влада - попереду важкі часи. Незграбне намагання наповнити бюджет шляхом впровадження РРО (фактично - виконання закону 1995 року) засвідчило безсистемність у діяльності законодавчої і виконавчої гілок влади, до якої якраз він і причетний як голова Виконавчого комітету реформ. Критикувати не важко, а де так потрібні конструктивні пропозиції?
Якщо проаналізувати останні місцеві вибори, то ми бачимо, що місце загальнонаціональних партій в протистоянні з олігархатом подекуди заступають місцеві політичні проєкти еліт обласного/міжобласного рівня. Майбутній успіх державності залежатиме від "звичайної поміркованості" загальнонаціональних партій з політичними проєктами місцевих еліт. Протистояння Порошенка із Садовим у Львові є яскравим прикладом шкідливості "радикальності думки". А так, у цілому поділяю аналіз автора.
Ніжин йому вдячний за відкриті імена Ігоря Качуровського, Івана Кошелівця, Ольги Мак: за Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою; за газету "Просвіта" і багато ще гарних справ. Хай буде вічною добра пам'ять про його подвижництво!
За попередніми даними сайту www.uezd.com.ua явка виборців була вкрай низькою: становила 29,1%. Тобто загал не пов'язує своє життя з діяльністю міської влади.