А раптом чернігівські люди захочуть їздити на таксі? Демальянс виконає таке наше хотіння? Ще Сталін визначив, що електротранспорт є найоптимальнішим видом транспорту і почав будувати тролейбусні лінії Я за сталінський вид міського транспорту - тролейбус!
Ви, пане Василю, на очах прозріваєте. Якщо процес піде далі, то Ви можете стати справжнім просвітянином, незалежним аналітиком, а не служкою політиків.
В Афгані вирощується і виробляється 90% світової наркоти. 10 років поширення її у світ стопорили наші хлопці, а тепер вже майже 30 років це роблять американські та європейські. А теперішніх наших хлопців бідність гонить "миротворити" в десятки країн світу. В радянські часи споживання ковбаси на душу населення було в рази більше ніж в нинішній "перебудованій" Україні. Полки лусті були, бо в людей були гроші, якби на три дні затримали людям зарплату, то у диретора відібрали б партквиток і з ганьбою вигнали з посади. А тепер пересічний українець, що місяців зо три не отримує зарплату, підійде до вітрини, подивиться на ковбасу, оближе губи, ковтне слюнки і йде далі. Перебудована Україна - найбідніша в Європі, Колгосп мого села мав млин, крупорушку, пекарню, маслобойню, ковбасний цех, мав магазини з дешеаими та якісними продуктами не лише в селі, а й у райцентрі і навіть у Києві! Після "перебудови" від усього цього каменя на камені не залишилось, люди розбіглися, село вимирає. До "перебудови" населення України збільшувалось, а тепер зменшуєтья, народ деградує, вимирає, розбігається, злочинність зросла на порядок, споживання спиртного вдвічі перевищує межу деградації нації. І все це заради того, щоб дехто мав право вільно нести і вбивати людям в голови нісенітниці?!
Може й буде, ще років через 300. ЄС захищає Тимошенко, а "усіх нас" від свавілля Росії на підставі кабальної газової угоди, підписаної Дубиною на виконання сфальшованої Тимошенко директиви уряду не захищає. Ви не пам'ятаєте колишню заяву Ющенко про те, що найбільшою бідою України є Тимошенко? Вже скоро ці його слова підтвердяться на вільнюському саміті.
Вибачте, не 200, а 300 років, не ту клавішу нажав. І сьогодні теж шерше ля фам - де буде Україна наступні 300 років залежить від однієї жіночки. Якби вона написала прохання, її б помилували і шлях в Європу був би відкритий. Але ж жіночка принципова і доля 45 млн. людей їй байдужа.
Шерше ля фам, панове! Якби Іван Степанович в той вирішальний час більше думав про Україну, а не про молоду дівку, та як слід підготувався до такої важливої події, то не було б ні батуринської, ні полтавської трагедії і ми вже більше 200 років перебували б у Європі. І відзначали б тепер не трагедію, а перемогу.
А яка версія того бою в сценарії фільму - студентсько-гімназична, чи правдива, курсантсько-офіцерська під командою капітана Гончаренка? Хто за сценаріє фільму тримав той рукопашний бій з тисячами балтійських моряків - сотня студентів та гімназистів, чи пять сотень курсантів та офіцерів?
Чи не буде це буде черговий вибрик збоченців, що навязують суспільству "своє" хворе надумане бачення нашого генія? Який звязок вони вбачають між Шевченком та Бесарабією, Нью-йорком, Віднем та Фрейдом? Поясніть, будь-ласка!
В народі кажуть: згадала баба, як дівкою була. Тієї багатої держави, що служила народу, вже давно немає, тепер кожен сам за себе, мета життя - нажива. Тачка, дачка та собачка - ідеологія життя та ідеал нинішнього пересічного українця. Іноземні інвестиції та концесії - це повернення на пільговій основі коштів з офшорів, щоб вони тут працювали і давали прибуток. Для громадського комунального транспорту, надіюсь, будуть пільги.
Не "очевидно", а дійсно проїзд на таких дорогах буде платним. І це правильно. Чому це будівництво та утримання автодоріг має здійснюватися за рахунок державного бюджету, тобто, за рахунок всіх нас? Ні, це треба робити за рахунок водятлів!
Для попів нинішня Україна дійсно таки вдалий проект, такої волі і свободи, як сьогодні, попам всіх мастей в Україні не було ніколи. А для людей сьогоднішня Україна проект явно невдалий, народ деградує, вимирає, розбігається. 80 відсотків нашого майбутнього, молоді, мріє назавжди покинути цей "вдалий проект". Економіка в стані хронічної кризи, перспективи туманні. При "тоталітарному" Щербицькому, що правив Україною 10 років, сільгоспвиробництво виросло вдвічі, а промислове - вчетверо! Чисельність народу в Україні збільшувалась. Розвивались науки і справжнє мистецтво. Росло, квітло і співало село - душа України, А при вдалому, на думку попа, проекті наша душа, село, вимирає шаленними темпами.
Якщо ви там щось і ухвалите, то хто ж вас послухає? На вулиці Воровського так і залишитесь. Поцікавтесь, чиї портрети висять в керівних кабінетах міліції та чекістів.
Шановні, ви намагаєтесь боротися з фантомами - радянських ЖЕКів вже давно немає, тепер це не контори, а дільниці з іншими завданнями, правами та обов'язками. Ви краще поборітесь з масовою жлобською психологією: все, що за порогом моєї квартири чуже і хтось чужий має його обслуговувати та ще й якісно і вчасно, а ми та наші діти маємо право на сходах, в ліфті, на прибудинковій території безкарно паскудити. Не подобається як працює ДОЖ(дільниця з обслуговування житла) - відмовтесь від її послуг і найміть інших та дещо робіть гуртом самі. Це буде вам в рази дешевше і якісніше. А якшо брати плату за паркування авто на прибудинковій території, той безплатно.
Це не проста варенична. Як повідомив Фонд держмайна України, 2001 року тодішня студентка Женя Тимошенко зуміла приватизувати будівлю державного науково-дослідного та конструкторського інституту чорної металургії з порушенням законів. Вже давно Фонд держмайна бореться з колишньою студенткою за повернення цієї будівлі у власність держави і, нарешті, добився свого.
Вибачте, що доторкнувся до болючої для Вас теми, фактично до рани. В душі я Вам співчуваю за нездійснені Ваші мрії, плани, намагання, боротьбу. В душі я Вам співчуваю. Але не підставляйтесь, бо читач я уважний.
Якщо Ви, пане Сергію, вважаєте нинішню українську державу національною державою українців, то я рекомендував би Вам озаботитися своїми мізками, а не моїми. Чи Ви не знаєте в чиїх руках влада, економіка, фінанси? Чи Ви, щирий українець, як і всі інші, маєте хоч який-небудь вплив на "українську національну державу українців"?
Ні, не значить. Просто наші люди, що перекидали авто за кільце ковбаси подорослішали, заспокоїлися, на ратушу вже не залізуть, а молода зміна їм не підросла.
Запросто, пане Сергію! Бо при демократії не перекидають авто чиновника, що краде бюджетні кошти, і не змінюють прапор на ратуші за те, що чиновник вкрав кільце ковбаси. Таке можливо було робити при диктатурі. Чи не ностальгуєте Ви за тими часами?
Все елементарно, Ватсон! Казна пуста, ВВП та доходи бюджету зменшились при тих же планових виплатах. Експорт в Росію, а з ним і доходи бюджету, впав на 25 відсотків, за газ Росії переплатили 7 млрд. баксів та ще $10млрд. штрафу виставила Росія за невибраний газ. Оце вам соціальні виплати та зарплати. Нас чекає греко-іспано-португальська економія. А що буде, коли в Україну безмитно хлинуть європейські товари, а наші роботящі люди безвізово виїдуть на заробітки в Європу і в Україні залишаться пенсіонери, безробітні, школярі, студенти, бюджетники, мамки з дітьми та вагітні? І на одного з сошкою стане семеро з ложкою.
А правда життя така: 1. Чим кращі дороги, тим нахабніші наші водятли, тим більше людей гинуть на дорогах. За рік наші водятли вбивають на дорогах від 5 до10 тисяч людей і до 40 тисяч людей калічать. 2. Чим гірші дороги, тим більше вонючих бляшканок з гайками розбивається на них і менше смертей та каліцтв. 3. Дороги розбивають водятли, а ремонтують їх за кошти всього загалу, тобто за кошти пішоходів - тих, кого водятли вбивають та калічать, кому водятли та їх бляшанки спричиняють незручності. 4. Найбільших незручностей та дискомфорту жителям Чернігова спричиняють водятли своїми вонючими бляшанками з гайками та собачники своїми псами смердящими, кликастими та гадячими все, що тільки можна загадити. Чернігів все більше особачується і вонючих бляшанок з гайками в ньому все більше і більше.