реклама партнерів:
Головна › Новини › 

Як збільшити прибуток кав’ярні: поради для бізнесу

Кав’ярня – дуже популярний формат бізнесу, який може принести чималий прибуток. Але він не буде розвиватися самостійно. Це постійна праця, в якій приймають участь володар, шеф-повар, бариста та адміністратор. Зростанню та розширенню бізнесу допоможуть наші поради.

Додаткові товари

Додаткові пропозиції збільшують середній чек, тому не слід обмежуватися лише класичними напоями на основі кави. До меню можна додати чай, гарячий шоколад, воду, холодні напої. Візитною карткою закладу можуть стати авторські рецепти. Оригінальні напої привернуть увагу молодих людей. Вони полюбляють куштувати щось нове та незвичне. Також до асортименту можна додати сиропи та топінги до кави з різними смаками: шоколадним, горіховим, фруктовим, ягідним тощо. Не зайвим буде альтернативне молоко – соєве, мигдалеве, кокосове.

Аналіз меню

Базу меню кав’ярні складають гарячі напої. Саме за ними приходять відвідувачі. Але це не єдине, що може запропонувати кав’ярня. Великим плюсом будуть десерти:

  • круасани;
  • пироги;
  • тістечка;
  • пончики;
  • тірамісу та ін.

Можна запропонувати порційну піцу та сендвічі. У стаціонарних кав’ярнях зустрічаються навіть основні страви. Великий асортимент збільшує чек. Але слід проявити обережність. Меню має бути різноманітним, але не перевантаженим стравами. Періодично його треба оновлювати та додавати нові пропозиції. Також аналіз меню дозволяє визначити непопулярні страви. Їх можна прибрати з асортименту.

До меню можна додати сезонні пропозиції. Так, в теплу пору року добре продаються молочні коктейлі. А взимку можна готувати трав’яний чай. Також увагу привернуть незвичні солодощі, наприклад, злакові батончики. Такі пропозиції знайдуть відгук серед прихильників здорового способу життя.

Ще один спосіб розширення асортименту – продаж кави та чаю на розважування. При цьому це має бути щось незвичайне, наприклад, свіжообсмажені зерна та чай з різних трав. 

Аналіз меню включає не тільки вивчення асортименту. Список пропозицій треба гарно піднести. Для цього існують такі формати:

  • буклет;
  • екран;
  • дошка.

Нерідко в закладах зустрічаються всі формати. Буклети можна покласти на столики. Екран буде розташований над стійкою. А дошку можна поставити біля входу. На ній пишуть акції та пропозиції дня.

Аналіз конкурентів

Навряд ваша кав’ярня – єдиний подібний заклад у місті. При цьому треба порівняти асортимент, ціни, кількість відвідувачів. Якщо конкуренти працюють ефективніше, в них є чому повчитися.

Знижки та програми лояльності

Для будь-якої кав’ярні важливо, щоб гість, який зазирнув до закладу вперше, повернувся у майбутньому. А краще став постійним відвідувачем. Для цього, перш за все, треба, щоб йому сподобалася кава. Тому не слід економити на компонентах. Вони мають бути якісними. Друге, що може збільшити зацікавленість, – знижки постійним відвідувачам. Так, можна запропонувати отримати 10-ий стаканчик кави безкоштовно. Ще один спосіб – подарунок за відвідування кав’ярні протягом кількох днів поспіль. У створенні програми лояльності допоможе аналіз конкурентів. Також можна проявити фантазію та створити щось оригінальне.

Реклама та відгуки клієнтів

Можна звернутися до маркетингової агенції. Але це потребує коштів. Тому рекламою можна займатися самостійно. Для цього треба завести сторінки у соціальних мережах. Така реклама ще служить інструментом комунікації між закладом та відвідувачами. Їхні відгуки допоможуть скласти меню та працювати над помилками.









Коментарі (0)
avatar