реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОДІЇ

Утилізаційний збір -- в дії

Закон про введення утилізаційного збору на автомобілі, ухвалений Верховною Радою на початку липня, у неділю, 1 вересня, набув чинності. Утильзбір додасть до ціни ввезених в Україну автомобілів від 5 тисяч до 60 500 грн, залежно від об'єму двигуна і віку.

Збір для для імпортних авто буде розраховуватися згідно з базовою ставкою 5,5 тисяч гривень та спеціальним коефіцієнтом. Збір для електрокарів (крім гібридних авто) і малолітражок ( з об'ємом двигуна до 1 л) буде розраховуватися з коефіцієнтом 0,86 ( 1,72 - для б/у авто старше трьох років). Такі автомобілі додадуть до митної вартості 4,7 тисяч гривень (б/у - 9,5 тисяч грн).

Автомобілі з моторами від 1 до 2 л будуть обкладатися збором в 7 370 грн. ( 14740 гривень - для старих авто), а з двигуном від 2-х до 3-х літрів - 14 тисяч гривень ( 28 тисяч гривень - для старих авто).

З іномарок з двигунами від 3-х до 3,5 л стягуватимуть 19 тисяч грн. і 38 тисяч грн. - З автомобілів старше трьох років. Найвищий коефіцієнт буде застосований до автомобілів з ​​обсягом більше 3,5 л. З кожного такого автомобіля імпортеру доведеться заплатити в казну 30 тисяч гривень ( 60,5 грн. Для б/у авто).



Теги:утилізаційний збір, старі автомобілі, нові податки


Читайте також






Коментарі (1)
avatar
1
Треба ж якось обмежувати розгул автомобілізації в Україні. 
Якби я був Президентом, то включив би у вартість легкового автомобіля:
1. Окрім утилізаційного ще й екологічний збір, адже бляшанки з гайками - головні забруднювачі повітря. Це вони змінюють клімат на гірше.
2. Вартість будівництва автодоріг. Адже вони будуються для бляшанок з гайками, а не для пішоходів. Тому будівництво їх за кошти держбюджету, тобто пішоходів, не логічно.
3. Суму збитків за смерті та каліцтва на дорогах. За рік до 5 тис. смертей і до 40 тис. каліцтв.

На автомобілістів ввів би такі місцеві побори та збори, наприклад, за паркування на прибудинкових територіях та тротуарах, щоби бляшанка з гайками перетворилася з засобу пересування на предмет недоступної для більшості громадян розкоші. 
Кризисного 2010 року в Україну завезли бляшанок з гайками на 12 млрд. доларів. Якби ці кошти залишилися в Україні, то ні кризи, ні падіння гривні не було б і не треба було б залізати в борги перед МВФ.
avatar