реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОДІЇ
«Укравтодор» здасть дороги іноземцям?
05-Лис-13 1141 0.0 6
Шість концесійних проектів автодоріг готові в «Укравтодорі». Серед них, зокрема, ділянка автодороги Київ – Чернігів – Нові Яриловичі.

Таку інформацію озвучив голова «Укравтодору» Євген Прусенко в інтерв’ю газеті «Сегодня».
Очевидно, після реалізації проїзд дорогами має стати платним.

Така вона річ – концесія – передача природних багатств, підприємств, інших об'єктів в експлуатацію іншим державам, іноземним фірмам. Дуже популярним цей процес був у більшовиків після революції 1917 року.

На нагадування про те, що українці платять близько 2 гривень акцизного збору з кожного літра пального, пан Прусенко відповів традиційно: «Паливний акциз в Україні набагато менше, ніж у країнах Європи, тому коштів на підтримку доріг в робочому стані недостатньо».
Мінінфраструктури планує провести перший концесійний конкурс з будівництва автодоріг у березні 2014 року. Проекти планується реалізувати до 2020 року.

Микола ПЕТРЕНКО, фото автора


Допомога проекту СІВЕРЩИНА - благодійний внесок

Теги:Нові Яриловичі, укравтодор, автодороги, концесія


Читайте також



Коментарі (6)
avatar
1
Не "очевидно", а дійсно проїзд на таких дорогах буде платним. 
І це правильно. Чому це будівництво та утримання автодоріг має здійснюватися за рахунок державного бюджету, тобто, за рахунок всіх нас? Ні, це треба робити за рахунок водятлів!
avatar
2
"... за рахунок водятлів!" - я би в цій ситуації дятлом назвав декого іншого. Тому що кожна копійка з "водятлів" буде перекладена на пасажирів і покупців перевезених товарів. Точно так же, як це вже відбувається з акцизом, "закладеним" у пальне. 
Але з оплатою проїзду "водятлом" така плата вдарить, перш за все, по кишенях дідуся зі старим "Москвичем", який задумає пару мішків картоплі перевезти.
До того ж у випадку концесії ще й "гешефт" піде за кордон.
avatar
3
Пригадую 1985 рік. Околиця села. Приїхали грейдери, катки, асфальтоукладчики, "Камази" з чорними гарячими горами в кузові... Невдовзі я катався на дитячому "лисапеді" рівнесеньким асфальтом.
Тоді чомусь у держави
вистачало грошей не те що на республіканського значення дороги, а й потихеньку прокласти їх до кожного села! А тепер вони, мразота, не можуть без концесій головні транспортні артерії хоча б толком відремонтувати!
avatar
4
В народі кажуть: згадала баба, як дівкою була. Тієї багатої держави, що служила народу, вже давно немає, тепер кожен сам за себе, мета життя - нажива. Тачка, дачка та собачка - ідеологія життя та ідеал нинішнього пересічного українця.
Іноземні інвестиції та концесії - це повернення на пільговій основі коштів з офшорів, щоб вони тут працювали і давали прибуток.
Для громадського комунального транспорту, надіюсь, будуть пільги.
avatar
6
Отож бо й воно, пане angor, що після розвалу совка нічого не залишилось у державній власності. А усі багатства перекочували до Межгіря, Конча-Заспи та в офшори
avatar
5
Нафига все эти схемы.... чиновники, просто забудьте про откат, а прокуратура и милиция займитесь своей работой, а не покрывайте в одно время - оранжевых, потом голубых. И тогда все станет на свои места, если чиновники хотят 30%-40% отката, да плюс обнал, и плюс подрядчику заработать вот и цена в три-четыре раза за 1км чем в Европе... арифметика проста. и вопрос сколько продано литров топлива на территории украины, и сколько денег поступило с акцизного сбора, и самое главное где они???
avatar