Чернігів: страйк не замовляли?
Три дні, з 9 по 11 серпня 2010 року, страйкували чернігівські тролейбусники. Причина зрозуміла і поважна: не виплата їм заробітної плати з травня місяця на суму біля 2,2 млн. грн.
Місцеві посадовці пояснюють таку ситуацію заборгованістю, що виникла через відсутність субвенцій з держбюджету на компенсацію права безкоштовного проїзду пільгових категорій громадян, яких в місті понад 70 тисяч. З них левову частку складають пенсіонери за віком.
За розрахунками субвенція тролейбусникам повинна б складати біля 22,6 млн. грн. на рік. Цього року ж для КП «Чернігівське тролейбусне управління» у бюджеті передбачено лише 10,1 млн. грн., з яких отримано лише третина суми, тобто біля 3.4 млн. грн. В той час як за сім місяців 2010 року з держбюджету, якщо б субвенція надавалося рівномірно помісячно, повинно було б надійти біля 5,9 млн. грн. Таким чином, недоотримано субвенцій на суму: 5,9 – 3,4 = 2,5 млн. грн. Цього було б достатньо для погашення заборгованості по зарплаті тролейбусникам.
Отже, з місцевих можновладців начебто не винен ніхто, крім, звісно, самих пенсіонерів. Вони ж найбільше страждають від цього страйку. Тепер їм доводиться сплачувати за проїзд на маршрутках і автобусах, що належать приватним перевізникам. Постраждали й звичайні громадяни, які користувалися найдешевшим комунальним електротранспортом, і тепер вимушені платити більше за проїзд.
Прибуток від цього страйку отримують тільки приватні перевізники, забиті під зав’язку маршрутні таксі і автобуси яких «рятують» ситуацію.
Дехто вважає цей страйк штучним, лобійованим власниками автотранспорту. Серед них відомі чиновники і керівники комунальних закладів міста.
Пенсіонери переконані, що таким чином їх намагаються «привчити» всплачувати за проїзд в коммунальному транспорті.
Найбільш політизовані ж виборці припускають, що таким чином партія влади на передодні місцевих виборів 31 жовтня «стимулює» вступ до її лав безпартійних голів місцевих громад.
Місцеві посадовці пояснюють таку ситуацію заборгованістю, що виникла через відсутність субвенцій з держбюджету на компенсацію права безкоштовного проїзду пільгових категорій громадян, яких в місті понад 70 тисяч. З них левову частку складають пенсіонери за віком.
За розрахунками субвенція тролейбусникам повинна б складати біля 22,6 млн. грн. на рік. Цього року ж для КП «Чернігівське тролейбусне управління» у бюджеті передбачено лише 10,1 млн. грн., з яких отримано лише третина суми, тобто біля 3.4 млн. грн. В той час як за сім місяців 2010 року з держбюджету, якщо б субвенція надавалося рівномірно помісячно, повинно було б надійти біля 5,9 млн. грн. Таким чином, недоотримано субвенцій на суму: 5,9 – 3,4 = 2,5 млн. грн. Цього було б достатньо для погашення заборгованості по зарплаті тролейбусникам.
Отже, з місцевих можновладців начебто не винен ніхто, крім, звісно, самих пенсіонерів. Вони ж найбільше страждають від цього страйку. Тепер їм доводиться сплачувати за проїзд на маршрутках і автобусах, що належать приватним перевізникам. Постраждали й звичайні громадяни, які користувалися найдешевшим комунальним електротранспортом, і тепер вимушені платити більше за проїзд.
Прибуток від цього страйку отримують тільки приватні перевізники, забиті під зав’язку маршрутні таксі і автобуси яких «рятують» ситуацію.
Дехто вважає цей страйк штучним, лобійованим власниками автотранспорту. Серед них відомі чиновники і керівники комунальних закладів міста.
Пенсіонери переконані, що таким чином їх намагаються «привчити» всплачувати за проїзд в коммунальному транспорті.
Найбільш політизовані ж виборці припускають, що таким чином партія влади на передодні місцевих виборів 31 жовтня «стимулює» вступ до її лав безпартійних голів місцевих громад.
Сергій Соломаха
Коментарі (0) |