реклама партнерів:
Головна › Новини › СУСПІЛЬСТВО

Розглянуто звернень — 7, відмовлено - 20

До Чернігівської митниці протягом 2009 року надійшло на 10,0 % письмових звернень менше, ніж протягом 2008 року. Через державні органи влади вищого рівня (в тому числі Державну митну службу України) до Чернігівської митниці протягом 2009 року надійшло 12 письмових звернень громадян (2008 рік - 10 звернень).

До митниці минулого року надійшли звернення із:
- Секретаріату Президента – 1 (2008 р. 2, -1 );
- Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1 (1, 0)
- Державної митної служби України - 8 (6, +2);
- Чернігівської облдержадміністрації – 2 (1, +1);
- від громадян безпосередньо – 15 (19, -4).

З загальної кількості розглянутих звернень задоволено – 7 (2008 – 8), відмовлено – 20 (2008 - 22).

Керівництвом митниці у 2009 році особисто прийнято 48 осіб. З них начальником митниці 10, заступниками начальника митниці 38. За аналогічний період 2008 року керівництвом митниці особисто прийнято 83 особи, з них начальником 27, заступниками начальника – 56.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» митницею здійснюється аналіз причин повторних звернень громадян, організовуються та проводяться наради з відповідальними працівниками щодо організації роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог чинного законодавства, ведеться постійний контроль за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян (щотижнево надаються попередження та нагадування відповідальним виконавцям, керівництвом митниці надається методична допомога при підготовці відповідей на звернення громадян), з метою поліпшення інформованості населення про стан роботи зі зверненнями громадян систематично розміщується інформація на сайті Чернігівської обласної державної адміністрації, проводиться постійна робота над підвищенням рівня роботи із зверненнями громадян та професійної кваліфікації працівників, відповідальних за роботу із зверненнями громадян.

Наталія Кузьміна, начальник відділу організаційного та документального забезпечення Чернігівської митниці




Теги:Стрижак, область, Розглянуто, статистика, митниця, звернень, КУЗЬМІНА, Чернігівська, зареєстровано


Читайте також



Коментарі (0)
avatar