Поліція Чернігівщини першою в Україні впровадила новий інформаційний сервіс

Якщо раніше громадяни жалілися у пресі та інших ЗМІ, що часом не можуть додзвонитися в поліцію, то після вводу в дію нової лінії «102» кожен гарантовано має змогу повідомити оператору про злочин чи зробити заяву.
Також у заявників часто виникали питання у кого можна уточнити інформацію про стан розгляду поданих заяв і повідомлень.
З 23 лютого Головне управління Національної поліції в Чернігівській області впровадило нову систему інформування громадян через СМС-повідомлення. Віднині їм не потрібно ламати голову, що сталося з їх заявою, чи вона дійсно зареєстрована і кому доручене розслідування.
Якщо на лінію «102» оператору надходить із мобільного телефону повідомлення про злочин чи подію, то після внесення інформації в Єдиний облік на мобільний телефон заявника прийде СМС-повідомлення з логіном і паролем, за допомогою яких він зможе отримати інформацію, де зареєстровано його повідомлення, кому доручено розслідування і його контактні телефони на спеціальному інформаційному порталі ГУНП в Чернігівській області: http://212.1.110.83
Для зручності на сайт можна буде зайти й з мобільного телефону. Тож тепер дізнатися, чи зареєстровано заяву та у кого вона на розгляді, жителі Чернігівщини зможуть навіть не встаючи з дивану.
Сектор комунікації поліції Чернігівської області
Читайте також |
Коментарі (0) |