реклама партнерів:
Головна › Новини › ЕКОНОМІКА

Податковий кодекс - це побудова цілісного ланцюга податкового законодавства

Міські податківці Чернігова постійно спрямовують свою діяльність на удосконалення відносин з платниками податків, адже розуміють, що лише при гармонійному поєднанні зусиль держави та суспільства можливе виконання такого масштабного та стратегічного завдання, як розвиток економіки України.

Податківці зацікавлені у добровільному та повному виконанні суб’єктами підприємницької діяльності вимог податкового законодавства. Та й більшість платників податків не бажають працювати в «тіні», а прагнуть сплачувати податки та спокійно користуватися своїми доходами. Саме тому, акцент ставиться на кваліфікованих роз’ясненнях податківців. Вони систематично податкової інспекції проводять та удосконалюють різноманітні заходи, спрямовані на отримання роз’яснень щодо змін у податковому законодавстві.

Податкова система не стоїть осторонь від розвитку економіки та суспільства і знаходиться у стані постійного розвитку та удосконалення. Важливим завданням є приведення системи адміністрування податків до норм Податкового кодексу України. Їх реалізація дозволить усунути зайві ланцюги у процесі адміністрування платежів та обслуговуванні платників податків, запровадити систему адміністрування податків, спрямовану на захист законних прав та інтересів громадян, створити сприятливі умови для тих, хто бажає розпочати власний бізнес.

З ухваленням Податкового кодексу для податківців визначено завдання з побудови цілісного ланцюга нормативно-правового забезпечення адміністрування податків і зборів. Акцент у роботі зміщується на виконання комплексу аналітичних функцій та процедур, у тому числі спрямованих на вдосконалення підзаконних нормативно-правових актів.

У стислі терміни необхідно розробити значну кількість нових підзаконних актів, а також внести зміни до ще більшої кількості діючих.
Податкове законодавство зазнало суттєвих змін, що вносить корективи у функціональні обов’язки органів ДПС. Йдеться про:
- запровадження автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість;

- подання великими та середніми підприємствами податкових декларацій в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису, що сприятиме зменшенню впливу людського фактора на ухвалення рішень у процесі адміністрування податків;
- запровадження дворівневої системи оскарження рішень контролюючих органів замість трирівневої;

- створення цілісної системи інформаційно-аналітичного забезпечення органів державної податкової служби, спрямованої на загальний аналіз результатів господарської діяльності платників податків;

- часткове скорочення термінів проведення перевірок, проте разом з цим запровадження такого виду перевірок як фактичні, що здійснюються без попереднього попередження платника за місцем фактичного провадження його господарської діяльності;
- з 1 січня 2012 року запровадження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що потребує здійснення протягом 2011 року підготовки до адміністрування цього податку;

- передбачено погашення податкового боргу за рахунок стягнення коштів з рахунків платника податків, а також за рахунок його майна виключно у судовому порядку.

У зв’язку з запровадженням норм Податкового кодексу серед платників податків проводиться роз’яснювальна робота шляхом проведення семінарів, створення консультаційних центрів, індивідуальні співбесіди, надання відповідей на запитання у телефонному режимі, проведення телефонних зв’язків «гаряча лінія» тощо.

Завдяки копіткій роботі міських податківців за одинадцять місяців поточного року до бюджетів усіх рівнів зібрано 867,7 млн.грн. Приріст надходжень до відповідного періоду минулого року склав 10,0 відс. або 78,7 млн.грн.

Державний бюджет поповнився на 503,5 млн.грн., тим самим забезпечено приріст на 10,6 відс. або 48,4 млн.грн.
Бюджетні призначення місцевого бюджету виконано на 103,8 відс., зібрано 364,2 млн.грн.

Бюджетоформуючими платежами Держаного бюджету були податок на додану вартість, питома вага якого в загальних надходженнях становить 36,4 відс., акцизний збір 35,4 відс. та податок на прибуток 21,4 відс.

„Ми маємо перетворити державну податкову службу в сервісну службу високої якості, мінімізувати незручності для платників, які можуть виникнути у зв’язку із запровадженням нових податкових норм, забезпечити вирішення всіх питань, по яких є дискусії, на користь платників податків”. Ця вимога є стратегічним напрямком нашої роботи.
Федір Уляненко, начальник ДПІ у м. Чернігові (на фото)




Теги:податкова, Податковий кодекс, Федір Уляненко


Читайте також



Коментарі (0)
avatar