Питання до нової ніжинської команди влади
100 днів нова команда в Ніжині у дії. Стовідсотківо буде звіт про здобутки.
Є питання, на які хочеться почути чесні відповіді й конкретні цифри.
- Скільки підприємств і бізнес-структур вже перереєструвалися в Ніжині? На скільки збільшилися надходження від сплати ПДФО цими суб’єктами господарювання?
(З перших днів багато говорили про успішні перемовини в цьому напрямку)
- Чи проведений аудит хоч однієї бюджетної структури чи комунального підприємства? Якщо так – оголосіть результати, якщо ні – чому не проводиться? (Особливий наголос в перші дні був на тому, що в усьому розруха, і щоб з’ясувати як діяти далі, буде замовлено аудит).
- Оголосіть причини змін керівництва на комунальних підприємствах міста. Де можна ознайомитися зі стратегією розвитку цих підприємств, що представили їхні нові керівники?
Чому призначення відбуваються не на конкурсі? Чому призначаються «заїжджі» люди, а не представники нашої громади?
- Для яких цілей, у штатний розпис всіх комунальних підприємств введено нові посади заступників керівників? Чому роздувається саме адміністративний штат? Адже його кількісний склад і суми заробітних плат суттєво впливають на тарифи.
- Які ремонтні роботи проведені у приміщенні міськвиконкому (перелік), на які суми та за якою процедурою визначався виконавець?
- Скільки коштів з міського бюджету пішло на придбання нових меблів у кабінет міського голови, яка процедура закупівлі? В чому першочергова необхідність таких закупівель?
Якщо в громади є питання - озвучуємо. Влада відкрита, відповідь дасть.
Анатолій ЛІННИК
Є питання, на які хочеться почути чесні відповіді й конкретні цифри.
- Скільки підприємств і бізнес-структур вже перереєструвалися в Ніжині? На скільки збільшилися надходження від сплати ПДФО цими суб’єктами господарювання?
(З перших днів багато говорили про успішні перемовини в цьому напрямку)
- Чи проведений аудит хоч однієї бюджетної структури чи комунального підприємства? Якщо так – оголосіть результати, якщо ні – чому не проводиться? (Особливий наголос в перші дні був на тому, що в усьому розруха, і щоб з’ясувати як діяти далі, буде замовлено аудит).
- Оголосіть причини змін керівництва на комунальних підприємствах міста. Де можна ознайомитися зі стратегією розвитку цих підприємств, що представили їхні нові керівники?
Чому призначення відбуваються не на конкурсі? Чому призначаються «заїжджі» люди, а не представники нашої громади?
- Для яких цілей, у штатний розпис всіх комунальних підприємств введено нові посади заступників керівників? Чому роздувається саме адміністративний штат? Адже його кількісний склад і суми заробітних плат суттєво впливають на тарифи.
- Які ремонтні роботи проведені у приміщенні міськвиконкому (перелік), на які суми та за якою процедурою визначався виконавець?
- Скільки коштів з міського бюджету пішло на придбання нових меблів у кабінет міського голови, яка процедура закупівлі? В чому першочергова необхідність таких закупівель?
Якщо в громади є питання - озвучуємо. Влада відкрита, відповідь дасть.
Анатолій ЛІННИК
Читайте також |
Коментарі (0) |