реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОДІЇ

Новорічне телевізійне меню буде переважно з російських продуктів

Мюзикли, гала-концерти та "блакитні вогники" за участі переважно російських поп-зірок, на кшталт Кіркорова чи Потапа та Насті Каменських, знов подадуть до святкового столу. Хоч українському глядачу вони й набили оскому. Консерватизм телеканалів набрид багатьом глядачам. Приміром, піаністка Інна Порошина в новорічну ніч взагалі не збирається вмикати телевізор. Гадає, що глядача вже вкотре пошили у дурні. 50-річна жінка пригадує, що навіть у радянські часи було більше можливостей інтелектуально відпочити перед «ящиком». Нині ж, на її думку, попса й несмак заполонили інформаційний простір.

«Я хочу побачити щось несподіване для себе. Причому не обов`язково саме українське, а просто якесь несподіване диво. Щось типу новорічного сюрпризу. Якесь дікенсовське диво»,- ділиться піаністка своїми побажаннями на новорічну ніч.

Передачі батьків та дідів

Як з’ясувала «Німецька хвиля», кілька українських центральних телеканалів відмовилися від виробництва власного продукту, зробивши ставку на рейтинговий російський. Приміром, телеканал «Україна» транслюватиме в новорічну ніч «Блакитний вогник на Шаболовці» виробництва телеканалу «Росія».

І така програма - уже три роки поспіль. ПР-менеджер телеканалу Анна Захараш пояснює, чому телеканал і цього року звернувся до проекту, що почав виходити на радянські екрани більше 40 років тому: «Ми ставимо цей продукт і посідаємо лідируючі позиції за рейтингом. Цей продукт любить наш глядач, і, власне, це вже стало хорошою доброю традицією».

Купівля російського економічно обґрунтована

Медіаексперт Леся Ганжа, вважає, що телеканали цьогоріч обрали консервативну позицію. Акціонери й менеджери деяких з них, на її думку, не хочуть ризикувати з інвестиціями в новий продукт, тому й звернулися до «перевіреного» російського.

«Програмування нового року є абсолютно в тренді, таким, яким було цілий рік. Вони звично звертаються до російського телепродукту, тому що це безризикова інвестиція. Вони вже побачили, як цей проект пройшов на російських телеканалах, які він дав рейтинги. Орієнтовно на такі ж рейтинги сподіваються і в Україні, а свій продукт виробляти – це завжди ризик».

Леся Ганжа додає, що каналам, які зробили ставку на російський телепродукт, у новорічну ніч доведеться витримати серйозну конкуренцію російських телеканалів, яких транслюють кабельні мережі.

Автор: Єлизавета Олійник
радіо "Німецька хвиля"




Теги:укр ТВ, телебачення, новорічний вогник, Росія


Читайте також



Коментарі (1)
avatar
1
Та скыльки можна терпыти московських долбодятлів і єврейських пересмішників?!
avatar