Збиткова "Укрпошта" оновлює вивіски
Збиткова «Укрпошта» виділяє понад 1 млн грн на розробку правил оформлення вивісок.
Державне підприємство оновлює свій фірмовий стиль вдруге за менш ніж 10 років.
Згідно з умовами закупівлі, замовлення має бути готове до кінця поточного року. За шість місяців підрядник має провести дизайн-дослідження та розробити чотири розділи брендбуку (набору правил та рекомендацій з візуального стилю компанії).
В той же час "Укрпошта" під керівництвом одесько- нью-йоркського Смілянського знову піднімає тарифи на доставку преси, що також дозволить знищити кілька десятків україномовних газет.
Державне підприємство оновлює свій фірмовий стиль вдруге за менш ніж 10 років.
Згідно з умовами закупівлі, замовлення має бути готове до кінця поточного року. За шість місяців підрядник має провести дизайн-дослідження та розробити чотири розділи брендбуку (набору правил та рекомендацій з візуального стилю компанії).
В той же час "Укрпошта" під керівництвом одесько- нью-йоркського Смілянського знову піднімає тарифи на доставку преси, що також дозволить знищити кілька десятків україномовних газет.
Читайте також |
Коментарі (0) |