Налаштування контекстної рекламної кампанії в Google Ads
Контекстна реклама - це вид рекламних оголошень в інтернеті, які демонструються відповідно до обраної тематики. Тобто рекламується товар, послуга або компанія, що збігається за інтересами, пошуковими запитами відвідувача.
Таким чином, ймовірність конверсії висока порівняно з багатьма іншими видами рекламних оголошень в інтернеті.
Де замовити налаштування рекламної кампанії?
Для створення та запуску контекстної реклами в Google Ads потрібно вибрати перевірену компанію, з великим досвідом успішного просування бізнесу онлайн. З метою забезпечення очікуваних результатів від показів реклами, слід скористатися послугами досвідчених фахівців - у галузі маркетингу, аналізу цільової аудиторії та конкурентів, написання текстів для продажів та їх візуального оформлення.
Для ознайомлення з веб-студією, слід під'їхати в офіс, обговорити з керівництвом умови партнерства та вартість послуг, поставити запитання, які цікавлять. Якщо все влаштовує і немає почуття невпевненості, можна розпочати співпрацю.
Замовити налаштування рекламної кампанії у Києві можна у компанії www.adwservice.com.ua/kontekstnaya-reklama. Агентство має статус партнера Google, практично всі фахівці пройшли сертифікацію за будь-якими видами Google реклами.
Як налаштувати контекстну рекламу самостійно?
При запуску рекламної кампанії в Google Ads необхідно позначити мету та бажані результати. Для залучення клієнтів на сайт потрібно вибрати цільову аудиторію за такими параметрами:
- вік, стать;
- інтереси, захоплення;
- матеріальний достаток;
- сімейний стан.
Якщо через специфіку бізнесу, має значення геолокація - вказати регіон, або окремі міста. У разі настроювання Google реклами при залученні іноземних країн, вказати мови.
Як додаткові параметри налаштування, можуть бути використані ротація, розклад показу оголошень - з метою максимізувати ймовірність кліку та цільових дій відвідувачів.
Вибір рекламного бюджету
Запуск та проведення рекламної кампанії має певну вартість, крім того, потрібно виділити бюджет на кліки. Він суттєво впливає на помітність та ефективність оголошень, частоту показів.
Залежно від допустимих щоденних витрат, вибраних цілей та результатів продажів, слід вибирати оптимальний варіант рекламних інструментів.
Читайте також |
Коментарі (0) |