Мільйони, які щороку «закопуються» в чернігівський асфальт
В 2013 році Чернігівська міська рада запланувала витратити 7387,1 тис. грн. на поточні і капітальні ремонти доріг.
Комунальне шляхобудівне підприємство (КШБП) в цьому році має відремонтувати дороги на 3096 тис. грн. по 46 чернігівським вулицям, загальною площею 12832 кв. м. Тобто поточний ремонт вулично- дорожньої мережі КШБП обходиться чернігівським платникам податків – в 241 гривень за 1 кв. м.
Згідно графіку поточного ремонту, ремонт доріг мав закінчитись ще в червні. Як приклад, мало бути відремонтовано 70 кв. м на Ріпкінській, але в якому жахливому стані знаходиться зараз дорога, можна перевірити біля мосту при в'їзді в мікрорайон «Подусівка». Гарантійний термін поточного ремонту згідно щорічно підпісуваного договору - один рік, що дуже вигідно. Кожного року зручно списувати мільйони на ремонти доріг.
Київська будівельна кампанія «Укркомплексбуд» здійснила капітальний ремонт доріг по вул. Щорса на суму 490029,7 грн. Проте не варто очікувати її довготривалого життя, бо гарантійний термін цього капітального ремонту дороги, прописаний чиновниками з ЖКГ, всього один рік! За інформацією міськради в липні цього року капітально відремонтували 2498,87 кв.м. вул. Щорса. Тобто вартість капітального ремонту 1 кв. м. асфальту складає приблизно 196,1 грн., тоді як поточний 241 грн. Виходячи з цих розрахунків, якби ремонт вулиць Чернігова здійснювало не КШБП, а київська кампанія, то ремонти могли б обійтись на 560 тис. грн. дешевше і були б відремонтовані не «ямковим ремонтом», а капітальним.
Відповідно постають два питання:
- Чому чиновники ЖКГ підписують гарантійні договори, в тому числі і на капітальні ремонти доріг, лише на один рік?
- Чому поточний ремонт доріг у КШБП обійшовся дорожче, ніж капітальний ремонт дороги, виконаний київським «Укркомплексбудом»?
Цими питаннями мають зацікавитись контролюючі органи. А поки що фахівці стверджують, що ямковий ремонт був і залишається найбільш ефективним для українських чиновників способом «закопувати» в асфальт бюджетні гроші.
Наскільки глибоко вони закопані в Чернігові спробує дізнатись Чернігівська обласна організація партії Демократичний Альянс і звертається в прокуратуру і державну фінансову інспекцію з вимогою перевірити доцільність та спосіб використання бюджетних коштів на ремонти міських доріг в 2013 році.
Ігор АНДРІЙЧЕНКО
Комунальне шляхобудівне підприємство (КШБП) в цьому році має відремонтувати дороги на 3096 тис. грн. по 46 чернігівським вулицям, загальною площею 12832 кв. м. Тобто поточний ремонт вулично- дорожньої мережі КШБП обходиться чернігівським платникам податків – в 241 гривень за 1 кв. м.
Згідно графіку поточного ремонту, ремонт доріг мав закінчитись ще в червні. Як приклад, мало бути відремонтовано 70 кв. м на Ріпкінській, але в якому жахливому стані знаходиться зараз дорога, можна перевірити біля мосту при в'їзді в мікрорайон «Подусівка». Гарантійний термін поточного ремонту згідно щорічно підпісуваного договору - один рік, що дуже вигідно. Кожного року зручно списувати мільйони на ремонти доріг.
Київська будівельна кампанія «Укркомплексбуд» здійснила капітальний ремонт доріг по вул. Щорса на суму 490029,7 грн. Проте не варто очікувати її довготривалого життя, бо гарантійний термін цього капітального ремонту дороги, прописаний чиновниками з ЖКГ, всього один рік! За інформацією міськради в липні цього року капітально відремонтували 2498,87 кв.м. вул. Щорса. Тобто вартість капітального ремонту 1 кв. м. асфальту складає приблизно 196,1 грн., тоді як поточний 241 грн. Виходячи з цих розрахунків, якби ремонт вулиць Чернігова здійснювало не КШБП, а київська кампанія, то ремонти могли б обійтись на 560 тис. грн. дешевше і були б відремонтовані не «ямковим ремонтом», а капітальним.
Відповідно постають два питання:
- Чому чиновники ЖКГ підписують гарантійні договори, в тому числі і на капітальні ремонти доріг, лише на один рік?
- Чому поточний ремонт доріг у КШБП обійшовся дорожче, ніж капітальний ремонт дороги, виконаний київським «Укркомплексбудом»?
Цими питаннями мають зацікавитись контролюючі органи. А поки що фахівці стверджують, що ямковий ремонт був і залишається найбільш ефективним для українських чиновників способом «закопувати» в асфальт бюджетні гроші.
Наскільки глибоко вони закопані в Чернігові спробує дізнатись Чернігівська обласна організація партії Демократичний Альянс і звертається в прокуратуру і державну фінансову інспекцію з вимогою перевірити доцільність та спосіб використання бюджетних коштів на ремонти міських доріг в 2013 році.
Ігор АНДРІЙЧЕНКО
Читайте також |
Коментарі (0) |