Легендарне взуття: все, що вам потрібно знати про Балдініні
Історія створення бренду Baldinini сягає початку двадцятого століття, коли глава італійської сім'ї Балдініні прийшов до приголомшливої ідеї відкриття власної взуттєвої майстерні. Для Італії в той час це був абсолютно новий напрямок, оскільки до цього випадку швецям доводилося особисто приїжджати до житла людей у надії знайти гідну оплату за тяжку працю. Завдяки такій ідеї на території невеликого провінційного містечка San Mauro Pascoli з'явилася найперша майстерня з продажу взуття. Поступово невеликий сімейний бізнес почав зростати та розвиватися: були розроблені інноваційні методи виробництва, почалися перші, ще досить боязкі експерименти. Незважаючи на серйозні наслідки воєнного часу, любительське ремесло перетворилося на велику компанію, яка з часом підкорила весь світ.
Джимі Балдініні — основа всього виробництва
Майстер був повноправним спадкоємцем спільної справи, хоча з дитинства йому пророкували разючу музичну кар'єру. Всупереч довгого та кропіткого навчання, майбутній кутюр'є віддав перевагу розвитку майстерні.
Біля керма сімейної справи він опинився в 70-х роках минулого століття. Взявши на себе повну відповідальність та ініціативу, Джиммі вирішує провести нову реформістську політику, яка принесла великі зміни та модернізацію підприємству. Особливо важливим для бренду став 1974 рік, коли була випущена лінійка літніх сабо на підборах, яка завоювала грандіозну популярність. У той час їм доводилося створювати 500 штук в день лише вручну. Тим часом глава корпорації продовжував розробляти затребуване взуття та воістину культові вироби як для чоловіків, так і для жінок.
Цікаві факти
Найбільш комерційно успішний товар від фірми — туфлі під назвою «Модель 75». Ці стильні босоніжки на підборах підняли компанію до світового рівня. Джиммі особисто працював над розвитком цієї легендарної пари та був винагороджений повагою відомих модниць.
На піку популярності фірма налічувала 450 співробітників та мала магазини по всій земній кулі. Сьогодні вона також виробляє одяг, окуляри, годинники та парфумерію.
На думку Джиммі модні аксесуари «не повинні виглядати ні вульгарно, ні по-чернечому». Йому вдалося відшукати золоту середину: навіть принцеса Діана носила туфлі його марки.
Тепер, коли ви знаєте все про італійський лейбл — можна вирушати на шопінг. На жаль, не у багатьох магазинах України є продукція від бренду, але ми вже знайшли той самий онлайн-стор, де представлені оригінальні товари. У каталозі Ultrashop ви знайдете актуальні новинки та оригінальні моделі на всі випадки життя.
Читайте також |
Коментарі (0) |