реклама партнерів:
Головна › Новини › Споживач

Корисні поради власникам швейного міні-бізнесу

Будь-який підприємець, який відкрив домашню швейну майстерню, намагається знайти відповіді на питання, як зменшити витрати на покупку необхідного обладнання, де брати клієнтів, як підвищити прибуток? Пропонуємо вам кілька порад, які допоможуть впоратися з проблемами спочатку.

Економія на техніці

Не намагайтесь виручити кілька гривень, купуючи обладнання б/в за оголошенням. Ви не знаєте, в якому режимі ця техніка експлуатувалася. Можливо, вона вже повністю вичерпала свій експлуатаційний ресурс, а вам просто хочуть "збагрити". Якщо кожна копійка на рахунку, краще замовити швейну машинку (заказать швейную машинку) в інтернет-магазині Sewko, обравши відповідну модель серед акційних речень. Це гарне нове обладнання, яке прослужить набагато довше за «бевушне». Стара машина може будь-якої миті зламатися, а ви розщедритесь на ремонт, втративши всю економію.

Уникайте залежності

Залежність – дуже небезпечне явище. Припустимо, ви знайшли чудового замовника, який забезпечує вашому міні-бізнесу 95% замовлень. Ви весь вільний час зайняті, відшиваєте солідні партії собачих комбінезонів, наволочок, кухонних фартухів, отримуєте вчасно розрахунок за виконану роботу. І шукати інших замовників вам просто ніколи, та й немає сенсу, оскільки ви тоді просто захлинетеся роботою.

Але тут криється величезний ризик для бізнесу. Ваш хороший замовник може будь-якої миті знайти виконавця, який візьметься шити дешевше. Або просто йому набридне займатися швейним бізнесом. В результаті ви одного прекрасного дня залишитеся не при справі. Прийдеться починати пошуки замовлень з нуля, простоюючи тижнями, а часто й місяцями.

Ще один приклад: ви знайшли точку реалізації, яка забирає всю відшиту продукцію. Але через якийсь час вам починають диктувати умови за ціною, а ви будете змушені погоджуватися, оскільки інших каналів знайти не спроміглися.

Використовуйте всі доступні рекламні можливості

Не будьте консервативними, не думайте, що сьогодні методи піввікової давності працюють так само, як і раніше. Це у 70-х роках швачки-надомниці процвітали за рахунок «сарафанного радіо». А у вашому розпорядженні цілий спектр інших рекламних каналів:

  • розклеювання оголошень по дошках біля під'їздів;
  • поширення візиток поштовими скриньками;
  • сторінки у Фейсбуці та Інстаграмі;
  • власний інтернет-магазин;
  • контекстна реклама Гугла.



Теги:швейна, споживач, швейні машинки, майстерня


Читайте також



Коментарі (0)
avatar