"Голка Кощія" захована на БАМі
Як можна зламати хребет московії або методи дешевої війни
Останнім часом постійно лунають думки про те чи інше необхідне озброєння яке переламає хід війни. То потрібні літаки F16, то ракети ATACMS, а це вже навіть про Томагавки почали згадувати.Як би там не було, а це все дуже складно, дорого і ефективність дуже сумнівна, бо ще не пробували і не знаємо чого очікувати в підсумку.
Але існує дуже дешевий та надійний метод переламати хребет московії і примусити її відступити. Цей метод давній як світ. Його використовували ще за давніх часів і протидіяти йому майже неможливо, тому що неможливо вирахувати де саме буде нанесений черговий удар, а самі виконавці цього удару невідомі та невловимі.
Мова йде про задіяння на території ворога малих груп диверсантів. У нас їх зазвичай називають партизанами, але насправді партизани і є тими самими диверсантами, які чинять невеличкі, але дуже важливі диверсії, що призводять до значних змін.
У московії вирахувати диверсанта майже неможливо. Територія неймовірно велика. Ховатись можна роками і ніхто навіть не здогадається, що десь хтось перебуває.
А які диверсії зламають хребет кремлю? Та все ж дуже просто. Зараз московити продають все на схід і закуповують все необхідне теж на сході. Але зі сходом вони мають дуже вузьке сполучення. Тут нема портів, нема автобанів, нема навіть розгалуженої мережі залізниці. Все, що їде - воно їде або БАМом або Транссибом. І ці дві великі гілки залізниці перенавантажені. Їх протяжність складає тисячі кілометрів. Але окрім тисяч кілометрів ці залізничні артерії мають тисячі мостів від маленьких і невиразних до великих та широких. І от саме ці мости і є тією голкою, перелам якою дорівнює смерті "кощєя".
Не складно і не дорого підірвати з десяток мостів БАМу чи Трассібу. Заблокувати сотню "стрілок" залізниці, щоб перекинути декілька составів з вагонами. Для відвернення уваги можна майже за безцінь підкупити пару сотень місцевих п'яниць та наркоманів, які блукатимуть вздовж рейок і візьмуть всі підозри на себе.
До чого це все призведе? Та хоча б до зупинки поставок товарів з Китаю. На тиждень, на місяць, на півроку. Повторювати і повторювати такі диверсії, аж допоки не ляже вся економіка, що трималась на цих поставках.
Як гадаєте, скільки коштуватиме така війна диверсантів проти московицької залізниці? Мільйон, два, десять? Нехай навіть всі 20 мільйонів доларів. На фоні вартості одного єдиного комплексу Нептун у 40 мільйонів доларів та дуже тривалого виробництва - це копійки. Навіть у порівнянні з одним літаком F16 цей метод дуже дешевий. А дієвість його ніхто не заперечить.
І не треба думати, що всі мости московія на залізниці охороняє. Ні. Це навіть теоретично неможливо. Всім відомий БАМ має більше 3000 мостів. Для постійної цілодобової охорони лише мостів було б потрібно не менше 25000 озброєного і навченого персоналу. І це лише на БАМ. Такий самий Транссіб. І ще купа великих гілок з неменшою кількістю мостів.
По всій московії було б потрібно не менше 500 000 охоронців залізничних мостів, а такої армії кремль собі дозволити не може.
І це мова тільки про мости. А можна просто розібрати пів сотні метрів колії... просто посеред лісу... просто відтягти рейку у бік... одну єдину... і потяг ляже у тому самому лісі з усіма вагонами...
Тож... зруйнувати підвалини економіки московії дуже легко і дешево. Голка "кощея" не в яйці десь на дереві, а в мостах посеред сибірських боліт та на перевалах серед безіменних гір.
Та тільки чи бажають це робити ті, хто може це зробити? Чи оберуть вони перемогу замість політиканства та корупції? Чи буде наказ це зробити? Чи здатні наші диверсанти отримати консультацію від залізничників про слабкі місця рейок і найефективніші способи руйнування залізничного полотна?
На ці питання у мене поки нема відповіді.
Може у вас є?
Анатолій ЯРОВЕД
Останнім часом постійно лунають думки про те чи інше необхідне озброєння яке переламає хід війни. То потрібні літаки F16, то ракети ATACMS, а це вже навіть про Томагавки почали згадувати.Як би там не було, а це все дуже складно, дорого і ефективність дуже сумнівна, бо ще не пробували і не знаємо чого очікувати в підсумку.
Але існує дуже дешевий та надійний метод переламати хребет московії і примусити її відступити. Цей метод давній як світ. Його використовували ще за давніх часів і протидіяти йому майже неможливо, тому що неможливо вирахувати де саме буде нанесений черговий удар, а самі виконавці цього удару невідомі та невловимі.
Мова йде про задіяння на території ворога малих груп диверсантів. У нас їх зазвичай називають партизанами, але насправді партизани і є тими самими диверсантами, які чинять невеличкі, але дуже важливі диверсії, що призводять до значних змін.
У московії вирахувати диверсанта майже неможливо. Територія неймовірно велика. Ховатись можна роками і ніхто навіть не здогадається, що десь хтось перебуває.
А які диверсії зламають хребет кремлю? Та все ж дуже просто. Зараз московити продають все на схід і закуповують все необхідне теж на сході. Але зі сходом вони мають дуже вузьке сполучення. Тут нема портів, нема автобанів, нема навіть розгалуженої мережі залізниці. Все, що їде - воно їде або БАМом або Транссибом. І ці дві великі гілки залізниці перенавантажені. Їх протяжність складає тисячі кілометрів. Але окрім тисяч кілометрів ці залізничні артерії мають тисячі мостів від маленьких і невиразних до великих та широких. І от саме ці мости і є тією голкою, перелам якою дорівнює смерті "кощєя".
Не складно і не дорого підірвати з десяток мостів БАМу чи Трассібу. Заблокувати сотню "стрілок" залізниці, щоб перекинути декілька составів з вагонами. Для відвернення уваги можна майже за безцінь підкупити пару сотень місцевих п'яниць та наркоманів, які блукатимуть вздовж рейок і візьмуть всі підозри на себе.
До чого це все призведе? Та хоча б до зупинки поставок товарів з Китаю. На тиждень, на місяць, на півроку. Повторювати і повторювати такі диверсії, аж допоки не ляже вся економіка, що трималась на цих поставках.
Як гадаєте, скільки коштуватиме така війна диверсантів проти московицької залізниці? Мільйон, два, десять? Нехай навіть всі 20 мільйонів доларів. На фоні вартості одного єдиного комплексу Нептун у 40 мільйонів доларів та дуже тривалого виробництва - це копійки. Навіть у порівнянні з одним літаком F16 цей метод дуже дешевий. А дієвість його ніхто не заперечить.
І не треба думати, що всі мости московія на залізниці охороняє. Ні. Це навіть теоретично неможливо. Всім відомий БАМ має більше 3000 мостів. Для постійної цілодобової охорони лише мостів було б потрібно не менше 25000 озброєного і навченого персоналу. І це лише на БАМ. Такий самий Транссіб. І ще купа великих гілок з неменшою кількістю мостів.
По всій московії було б потрібно не менше 500 000 охоронців залізничних мостів, а такої армії кремль собі дозволити не може.
І це мова тільки про мости. А можна просто розібрати пів сотні метрів колії... просто посеред лісу... просто відтягти рейку у бік... одну єдину... і потяг ляже у тому самому лісі з усіма вагонами...
Тож... зруйнувати підвалини економіки московії дуже легко і дешево. Голка "кощея" не в яйці десь на дереві, а в мостах посеред сибірських боліт та на перевалах серед безіменних гір.
Та тільки чи бажають це робити ті, хто може це зробити? Чи оберуть вони перемогу замість політиканства та корупції? Чи буде наказ це зробити? Чи здатні наші диверсанти отримати консультацію від залізничників про слабкі місця рейок і найефективніші способи руйнування залізничного полотна?
На ці питання у мене поки нема відповіді.
Може у вас є?
Анатолій ЯРОВЕД
Читайте також |
Коментарі (0) |