"Демальянс" розкриває схеми корупції на транспорті

Своє рішення перевізники ДП «Пассервіс» маршрут 20 і ПрАТ «Таксосервіс» - маршрут 37 – обґрунтували підвищенням вартості пального і рішенням виконавчого комітету №235 від 29 серпня 2011 року. В даному рішенні автобусам, що перевозять пасажирів у режимі «маршрутного таксі» вартість квитка зазначена до 2, 50 грн. Хоча в договорах по цим маршрутам зазначено, що обслуговують їх автобуси у звичайному режимі руху від 22 пасажирів. Додатковим аргументом того, що дані автобуси не здійснюватимуть послуг «маршрутного таксі» є те, що - ніхто не зупиняє і не зупинятиме автобуси на вимогу пасажирів.
«Зараз перевізники, за згодою влади міста, підняли проїзд поки на двох прибуткових маршрутах. Турбує, те що дискусія знову точиться навколо збитків перевізників, а не навколо якості і умов перевезень. Переконаний, що влада міста має спочатку вимагати якісної послуги з перевезення, а не шукати маніпуляційні інструменти компенсації підвищення подорожчання палива. Бо з такими маніпуляціями – скоро всі автобуси в місті назвуть себе маршрутними таксі» - зазначив Голова Чернігівського ДемАльянсу Ігор Андрійченко.
"Демократичний Альянс" звернеться в антимонопольний комітет і прокуратуру на предмет обґрунтованості підвищення вартості проїзду на цих двох маршрутах і потенційної «змови» перевізників з міськвиконкомом.
Читайте також |
Коментарі (0) |