Чому ми не вони?
Навіть пандемія Covid-19 позитивно вплинула на книжкові продажі: у багатьох країнах відзначили не спад, як здавалося в перші місяці, а збільшення продажів у 2020−21 роках.
Бачимо, що американці, британці, італійці, німці, норвежці, фіни, французи, шведи, японці роблять вибір на користь читання, купуючи і читаючи більше книжок, хоч вони, здається, також потрапили в полон соцмереж, але ж знаходять час?
Молоді італійці, отримуючи у 18 років «Культурний сертифікат» (на якому ми взорували свою пропозицію Книжкового сертифікату, який планується надавати з 2023 року), 70% від 500 євро витрачають саме на книжки.
І тут ми бачимо привід для оптимізму — світ продовжує рухатися в правильному напрямку.
Зовсім інакша ситуація в Україні.
Згідно з опитуваннями, читання знаходиться на 9 місці в переліку способів проведення вільного часу.
Першу позицію все ще впевнено займає ТБ (47%), його стрімко наздоганяють соцмережі (40%), проведення часу з родиною і друзями (припускаю, що в ТРЦ), подорожі і розваги, спорт. Читання має лише 8%."
Олександра КОВАЛЬ, директор Українського інституту книги.
Бачимо, що американці, британці, італійці, німці, норвежці, фіни, французи, шведи, японці роблять вибір на користь читання, купуючи і читаючи більше книжок, хоч вони, здається, також потрапили в полон соцмереж, але ж знаходять час?
Молоді італійці, отримуючи у 18 років «Культурний сертифікат» (на якому ми взорували свою пропозицію Книжкового сертифікату, який планується надавати з 2023 року), 70% від 500 євро витрачають саме на книжки.
І тут ми бачимо привід для оптимізму — світ продовжує рухатися в правильному напрямку.
Зовсім інакша ситуація в Україні.
Згідно з опитуваннями, читання знаходиться на 9 місці в переліку способів проведення вільного часу.
Першу позицію все ще впевнено займає ТБ (47%), його стрімко наздоганяють соцмережі (40%), проведення часу з родиною і друзями (припускаю, що в ТРЦ), подорожі і розваги, спорт. Читання має лише 8%."
Олександра КОВАЛЬ, директор Українського інституту книги.
Читайте також |
Коментарі (0) |