реклама партнерів:
Головна › Новини › ПОГЛЯД

Чому ми не вони?

Навіть пандемія Covid-19 позитивно вплинула на книжкові продажі: у багатьох країнах відзначили не спад, як здавалося в перші місяці, а збільшення продажів у 2020−21 роках.

Бачимо, що американці, британці, італійці, німці, норвежці, фіни, французи, шведи, японці роблять вибір на користь читання, купуючи і читаючи більше книжок, хоч вони, здається, також потрапили в полон соцмереж, але ж знаходять час?

Молоді італійці, отримуючи у 18 років «Культурний сертифікат» (на якому ми взорували свою пропозицію Книжкового сертифікату, який планується надавати з 2023 року), 70% від 500 євро витрачають саме на книжки.

І тут ми бачимо привід для оптимізму — світ продовжує рухатися в правильному напрямку.

Зовсім інакша ситуація в Україні.
Згідно з опитуваннями, читання знаходиться на 9 місці в переліку способів проведення вільного часу.

Першу позицію все ще впевнено займає ТБ (47%), його стрімко наздоганяють соцмережі (40%), проведення часу з родиною і друзями (припускаю, що в ТРЦ), подорожі і розваги, спорт. Читання має лише 8%."

Олександра КОВАЛЬ, директор Українського інституту книги.



Теги:пропаганда читання, Олександра Коваль, Український інститут книги


Читайте також






Коментарі (0)
avatar