Головна › Новини › ПОГЛЯД
Аласанія дохазяйнувався
30-Вер-18 427 5.0 0
"Великі реформатори телерадіомовлення України" Аласанія со товаріщі підняли ґвалт, що концерн РРТ за борги відключив їм аналогове мовлення, а незабаром обіцяє відключити і цифрове. Звідки ж узялися борги, якщо за даними Мінфіну на 2018 рік було виділено 776,6 мільйонів бюджетних гривень, а станом на 25 вересня НСТУ використала всі належні на цей час 582, 4 мільйона гривень? І куди поділася маржа від перепродажу Інтеру права трансляції ЧС з футболу та інших ґешефтів? Питання більш ніж риторичне. Ніхто вам без праски чи паяльника на нього не відповість. Але я хочу поговорити про інше.

Зурабі ( саме так писалося його ім'я в часи керівництва Харківською ОДТРК) Аласанія со товаріщі дохазяйнувалися й докерувалися. За неповні два роки фактично знищили українське телебачення. А тепер плачуть, що їм грошей не вистачає! А ви решту фінансуйте за рахунок абонплати, якщо знайдуться дурні, згодні платити за те лайно, яке ви показуєте в ефірі!

Обласні державні телерадіокомпанії вели цілодобове мовлення. Причому видавали щодня не менше 12 годин власного продукту. А що зробили новоявлені менеджери під проводом Аласанії? У два-три рази скоротили штатний розклад компаній, викинули на біржу кращих працівників, позакривали тематичні редакції (дирекції). Ефірне наповнення в областях становить лише 2,5-3 години на добу. А решту часу екрани показують різнобарвну вертикальну"тільняшку". Не краще і на "УА: Першому" - із власного продукту залишилися тількитільки конкурси художньої самодіяльності та випуски новин. А що в новинах? Паркет, трішки війни, а решта - вбивства, пограбування, пожежі, катастрофи та інші жахи. А ще - "пацючі" кривяння з претензією на телефейлетони. Решту ж ефірного часу заповнюєте безплатними пізнавальними фільмами, які на дурняк поширюють іноземні посольства, та відеосюжети з каналу "Дискавері" і давно забуті дешевенькі художні телефільми. І це за 776 мільйонів бюджетних гривень на рік. А ще ж чимала маржа від так званої власної "господарської" діяльності.

Я кілька тижнів моніторив "УА:Перший", але так і не побачив на ньому розмаїтої України з життям та турботами територіальних громад, показу паростків євроатлантичних та євроінтеграційних процесів... Тож гадаю, що пора провести фінансовий аудит діяльності дороговартісних "ефективних менеджерів" і визнати, що афера під назвою "Суспільне тлебачення України" з тріском провалилася. Щоправда, не зовсім. Авторам закону «Про суспільне телебачення і радіомовлення» вже можна свердлити дірочки на лацканах піджаків під ордени від Путіна за знищення державного телерадіомовлення України та інформаційну капітуляцію нашої держави в умовах війни. А пан Зурабі Аласанія може розраховувати навіть на звання "Герой России".

Переконаний, що якби ті, хто призначив Зурабі Аласанію на посаду керівника НСТУ, спочатку ознайомилися, наскільки успішно той керував Харківською обласною державною телерадіокомпанією, вони ніколи б не зробили такий хибний крок.

Антон ЩЕГЕЛЬСЬКИЙ



Теги:Зураб Аласанія, Харків, суспільне телебачення, UA- перший, Антон Щегельський


Читайте також



Коментарі (0)
avatar