Керівництву Ніжинського РЕМу вказали на недоліки
20 травня, за підсумками виїзної приймальні, яка відбулася 13 травня в с.Дуболугівка, голова Ніжинської районної ради Валерій Марченко провів виїзну нараду. В нараді взяли участь начальник ніжинського РЕМ Микола Кияшко, начальник центру електрозв’язку №4 Валерій Забіяка, сільський голова Руслан Острянко, зацікавлені жителі с.Дуболугівка.
Така ідея виїзної наради у Валерія Анатолійовича виникла після того, як він почув від жителів села, що керівництво району приїде, посидить, послухає, а потім їде, а проблеми так і залишаються. Тож аби довести, що в голови районної ради слова не розходяться з ділом і була організована ця нарада. А ще для того, щоб жителі села нарешті були забезпечені якісним телефонним зв’язком і не дивились щодня на повалені електроопори, побоюючись, що ось-ось вони рухнуть; а ще й для того, аби керівництво РЕМу і центру електрозв’язку на власні очі переконалися, що ремонтні бригади, які виїжджають в населенні пункти не завжди якісно виконують свою роботу.
Присутніми на нараді жителями села були наведені конкретні приклади. Аби переконатися у цьому на власні очі учасники наради в супроводі сільського голови та жителів зробили об’їзд по селу. Побачене підтвердило скарги громадян. Дійсно ремонтними бригадами РЕМу роботи проводяться (в 2008 році по селу з 8 підстанцій було відремонтовано 6, замінено 20 електроопор, розчищено близько 6 км. електротраси), а от наскільки в повному обсязі та з якою якістю Микола Кияшко переконався сам. Тому й пообіцяв голові районної ради і жителям, що найбільші недоліки будуть усунені найближчим часом.
Немало нарікань було і на якість електрозв’язку. Першою підняла це питання жителька села Саволій Н.П., яка вже неодноразово зверталася до диспетчерської служби , щоб відремонтували телефон, за який кожного місяця доводиться платити абонплату, і при цьому нікого не цікавить працював телефон чи ні.
Валерій Забіяка надав роз’яснення щодо порядку подачі заявок жителями району в разі несправності в роботі телефону: в зв’язку з тим що нещодавно по всій Україні запроваджена єдина диспетчерська служба, яка займається прийомом заявок по несправності телефонної мережі в м. Чернігові створено єдиний обласний диспетчерський центр. Порядок подачі заявки наступний: жителі села набирають 9 – 1508 - ххххх, де 9-вихід на місто, 1508-диспетчерська служба, ххххх- номер який не працює. При отриманні сигналу викладають суть питання і чекають коли приїде бригада монтерів. Комп’ютер у м. Чернігові приймає заявку, ставить на контроль по виконанню і направляє у м. Ніжин для з’ясування і усунення неполадок.
Після наради начальник центру електрозв’язку №4 Валерій Забіяка спробував особисто передати заявку в диспетчерську службу щодо несправності телефону та взяв на контроль її виконання
Підводячи підсумки наради Валерій Анатолійович зауважив, що від працівників РЕМу і центру електрозв’язку сподівається на якість виконаних робіт, від сільського голови – на оперативне інформування, а від жителів села - на розуміння .
Сподіваємось, що проведення таких нарад матиме свій результат. А головне щоб цей результат відчули жителі с. Дуболугівка.
Така ідея виїзної наради у Валерія Анатолійовича виникла після того, як він почув від жителів села, що керівництво району приїде, посидить, послухає, а потім їде, а проблеми так і залишаються. Тож аби довести, що в голови районної ради слова не розходяться з ділом і була організована ця нарада. А ще для того, щоб жителі села нарешті були забезпечені якісним телефонним зв’язком і не дивились щодня на повалені електроопори, побоюючись, що ось-ось вони рухнуть; а ще й для того, аби керівництво РЕМу і центру електрозв’язку на власні очі переконалися, що ремонтні бригади, які виїжджають в населенні пункти не завжди якісно виконують свою роботу.
Присутніми на нараді жителями села були наведені конкретні приклади. Аби переконатися у цьому на власні очі учасники наради в супроводі сільського голови та жителів зробили об’їзд по селу. Побачене підтвердило скарги громадян. Дійсно ремонтними бригадами РЕМу роботи проводяться (в 2008 році по селу з 8 підстанцій було відремонтовано 6, замінено 20 електроопор, розчищено близько 6 км. електротраси), а от наскільки в повному обсязі та з якою якістю Микола Кияшко переконався сам. Тому й пообіцяв голові районної ради і жителям, що найбільші недоліки будуть усунені найближчим часом.
Немало нарікань було і на якість електрозв’язку. Першою підняла це питання жителька села Саволій Н.П., яка вже неодноразово зверталася до диспетчерської служби , щоб відремонтували телефон, за який кожного місяця доводиться платити абонплату, і при цьому нікого не цікавить працював телефон чи ні.
Валерій Забіяка надав роз’яснення щодо порядку подачі заявок жителями району в разі несправності в роботі телефону: в зв’язку з тим що нещодавно по всій Україні запроваджена єдина диспетчерська служба, яка займається прийомом заявок по несправності телефонної мережі в м. Чернігові створено єдиний обласний диспетчерський центр. Порядок подачі заявки наступний: жителі села набирають 9 – 1508 - ххххх, де 9-вихід на місто, 1508-диспетчерська служба, ххххх- номер який не працює. При отриманні сигналу викладають суть питання і чекають коли приїде бригада монтерів. Комп’ютер у м. Чернігові приймає заявку, ставить на контроль по виконанню і направляє у м. Ніжин для з’ясування і усунення неполадок.
Після наради начальник центру електрозв’язку №4 Валерій Забіяка спробував особисто передати заявку в диспетчерську службу щодо несправності телефону та взяв на контроль її виконання
Підводячи підсумки наради Валерій Анатолійович зауважив, що від працівників РЕМу і центру електрозв’язку сподівається на якість виконаних робіт, від сільського голови – на оперативне інформування, а від жителів села - на розуміння .
Сподіваємось, що проведення таких нарад матиме свій результат. А головне щоб цей результат відчули жителі с. Дуболугівка.
Відділ інформаційного забезпечення
виконавчого апарату районної ради
Коментарі (0) |