реклама партнерів:
Головна › Новини › 

Маркування на продовольчих товарах: навіщо це робиться

Продавці харчових продуктів усе більше залишають традиційні ринки, що існували десятиріччями, переходячи в магазинну мережу. Але там існують свої правила. Одним із суттєвих важелів успіху на продовольчому ринку є маркування продукції. Його наявність є обов’язковою умовою, адже несе інформацію, що є важливою як для покупців товару, так і для торговельних компанії, які працюють над його реалізацією.

Що потрібно знати

Маркування харчових продуктів є відповідальним і доволі складним процесом, який відбувається відповідно до чинного законодавства України. Його зобов’язані дотримуватися і виробники, і імпортери. Маркуванню підлягає:

  • м’ясо, риба та напівфабрикати на їхній основі;
  • бакалія;
  • овочі та фрукти;
  • харчові товари, що продаються замороженими;
  • хліб та хлібобулочні вироби;
  • молочна продукція тощо.

Для нанесення маркування на етикетки, тару або упакування використовується відповідне обладнання. Це можуть бути лазерні, фібролазерні, термотрансферні або інші різновиди принтерів. Купити їх разом із витратними матеріалами можна в компанії «Домінанта». Вона є представником Domino – британського виробника обладнання для друку.

Особливості процесу

Згідно з законом України споживач мусить знати повну інформацію про харчові продукти. Тому на маркуванні має бути:

  1. Повна назва.
  2. Відомості про фізичний стан продукту.
  3. Дата виготовлення.
  4. Умови правильного зберігання.
  5. Термін придатності. 
  6. Хімічний склад. У цьому аспекті варто звернути увагу на наявність алергенів та інших речовин.
  7. Харчова цінність.
  8. Штрихкод.
  9. Номер партії і її код, які допоможуть вирішити спірні питання, які інколи виникають між сторонами.

Також мають надаватися відомості про виробника, а це країна виготовлення, адреса й телефон компанії. Головні вимоги щодо інформації про харчовий продукт – точність, правдивість і повнота. Вона не має вводити ані споживача, ані реалізатора в оману. Чим більше відомостей про товар надається, тим вищою є ймовірність того, що він буде проданим.

Маркування на продовольчих товарах: навіщо це робиться

До вимог належить не тільки повнота інформації на маркуванні, але і якість її нанесення. Усі написи мають бути точними та зрозумілими для споживачів. Для цього використовується лише державна мова. Неприпустимо маскування інформації різноманітними символами, малюнками або текстами.

Коли надаєте відомості про інгредієнти, вказуєте їх у порядку вибування масової долі. Інколи може використовуватися назва категорії, до якої належать. Якщо в продукті є алергени або інші небажані речовини, інформація про них позначається особливим кольором або стилем шрифту.

Технічні вимоги

Щоб шрифт був чітким і розбірливим, необхідно правильно підібрати обладнання. У співпраці з компанією «Домінанта» ви маєте змогу за доступною ціною купити якісну техніку для друку від одного зі світових лідерів. У роботі можете застосовувати:

  1. Високошвидкісне лазерне кодування. Завдяки універсальності застосовується для маркування будь-якої продукції. Такий спосіб не потребує ані чорнил, ані розріджувачів, ані інших витратних матеріалів.
  2. Каплеструменеве кодування. Використовується для маркування на картонних поверхнях. Для цього потрібні спеціальні чорнила, які швидко висихають і не мають запаху. Принтери, що здійснюють операцію, прості в управлінні, картриджі на них легко змінюються. За допомогою цієї методики можна наносити знаки розміром до 1 мм.
  3. Термокаплеструменеве кодування. Цей метод дозволяє здійснювати друк на різних поверхнях. Процес виконується швидко і якісно.

На техніку надається гарантія, у тому числі й розширена, яка триває 20 років. На неї встановлюється сучасне програмне забезпечення. Якщо є потреба, спеціалісти «Домінанти» допоможуть вам підібрати принтери саме для вашої діяльності й обсягів виробництва. Також ви можете купити чорнила, фільтри та інші товари, які потрібні під час експлуатації обладнання. Вам пропонується цілодобова технічна підтримка та якісне сервісне обслуговування.






Коментарі (0)
avatar