Вибачте, що доторкнувся до болючої для Вас теми, фактично до рани. В душі я Вам співчуваю за нездійснені Ваші мрії, плани, намагання, боротьбу. В душі я Вам співчуваю. Але не підставляйтесь, бо читач я уважний.
Якщо Ви, пане Сергію, вважаєте нинішню українську державу національною державою українців, то я рекомендував би Вам озаботитися своїми мізками, а не моїми. Чи Ви не знаєте в чиїх руках влада, економіка, фінанси? Чи Ви, щирий українець, як і всі інші, маєте хоч який-небудь вплив на "українську національну державу українців"?
Ні, не значить. Просто наші люди, що перекидали авто за кільце ковбаси подорослішали, заспокоїлися, на ратушу вже не залізуть, а молода зміна їм не підросла.
Запросто, пане Сергію! Бо при демократії не перекидають авто чиновника, що краде бюджетні кошти, і не змінюють прапор на ратуші за те, що чиновник вкрав кільце ковбаси. Таке можливо було робити при диктатурі. Чи не ностальгуєте Ви за тими часами?
Все елементарно, Ватсон! Казна пуста, ВВП та доходи бюджету зменшились при тих же планових виплатах. Експорт в Росію, а з ним і доходи бюджету, впав на 25 відсотків, за газ Росії переплатили 7 млрд. баксів та ще $10млрд. штрафу виставила Росія за невибраний газ. Оце вам соціальні виплати та зарплати. Нас чекає греко-іспано-португальська економія. А що буде, коли в Україну безмитно хлинуть європейські товари, а наші роботящі люди безвізово виїдуть на заробітки в Європу і в Україні залишаться пенсіонери, безробітні, школярі, студенти, бюджетники, мамки з дітьми та вагітні? І на одного з сошкою стане семеро з ложкою.
А правда життя така: 1. Чим кращі дороги, тим нахабніші наші водятли, тим більше людей гинуть на дорогах. За рік наші водятли вбивають на дорогах від 5 до10 тисяч людей і до 40 тисяч людей калічать. 2. Чим гірші дороги, тим більше вонючих бляшканок з гайками розбивається на них і менше смертей та каліцтв. 3. Дороги розбивають водятли, а ремонтують їх за кошти всього загалу, тобто за кошти пішоходів - тих, кого водятли вбивають та калічать, кому водятли та їх бляшанки спричиняють незручності. 4. Найбільших незручностей та дискомфорту жителям Чернігова спричиняють водятли своїми вонючими бляшанками з гайками та собачники своїми псами смердящими, кликастими та гадячими все, що тільки можна загадити. Чернігів все більше особачується і вонючих бляшанок з гайками в ньому все більше і більше.
Схоже, що влада розуміє нахабство наших водятлів та шкідливість їх вонючих бляшанок з гайками і вводить все нові і нові обмеження, штрафи, податки і всілякі збори. Постійно зростає ціна палива та вводяться проти водятлів і їх бляшанок все нові види здирництва. Справа йде до того, що з часом вонюча та шкідлива бляшанка з гайками перетвориться з засобу пересування в предмет недоступної розкоші. І це правильно. Але процес цей надто вже повільний. Чи не пора, пане Василю, "Просвіті" та громадськості підняти суспільство проти головних вбивць людей та головних забруднювачів природи? Одним із таких заходів було б введення плати за паркування бляшанок з гайками на прибудинкових територіях. Для міської казни це дало б значно більше, ніж пікетування пустого казначейства. Заходів проти нахабних водятлів та їх бляшанок можна набрати скільки завгодно, було б бажання боротися з ними, як зі шкідниками.
Після зачистки азербайджанських та середньоазійських нелегалів Росія введе з цими державами та з Грузією візовий режим. Якщо зачищені з Росії азербайджанці та середньоазійці переберуться у відкриту зі всіх сторін Україну і створять "бірюльови" у нас, Росія введе візовий режим і з нами. Такі плани в Росії вже озвучені.
Ці музиканти припинили столітню традицію безкоштовної гри духових оркестрів в місцях масового відпочинку людей. В Чернігові грали рідко і лише за гроші. Таких в народі називають лабухами. Чернігівці вже забули, як це добре, коли: "В городском саду играет духовой оркестр, На скамейке, где сидишь ты, нет свободных мест". Так що, туди їм і дорога - в забуття та безробіття!