Як використання штучного інтелекту (ШІ) вплине на вміст комп’ютерних ігор
Наразі, безліч компаній, які створюють ігри для комп’ютерів, намагаються впроваджувати у них сучасні ШІ-технології. Тим часом, відповідні інструменти ще не розкрили власний потенціал на сто відсотків. Тобто, у майбутньому, нейромережі матимуть змогу не тільки поліпшити ігровий процес, але й сильно змінити знайомі концепції відеоігор.
Таку думку висловлюють редактори офіційного сайту розробника Whimsy Games. При цьому, вони впевнені, що у наступні 5-10 років, за допомогою ШІ буде здійснюватися більше завдань з планування контенту та автоматизації рутинних процедур. А у разі бажання відпочити, можна використати ігрові автомати книжки, сюжет яких побудовано на магічній або містичній тематиці.
Яка роль віддається нейромережам під час написання геймінгових кодів
Якщо узагальнювати, генеративний ШІ дозволяє вносити до ігор зміни з метою їх покращення. Насамперед це стосується ігрової механіки, внутрішнього світу (реалістичності, адаптивності) та істотного пришвидшення дат релізів. Тому, видавці надають власним продуктам низку переваг:
-
Ігровий світ, що збігається з сюжетом і темою та, має реалістичний малюнок (ландшафт, будівлі та інтер’єри створюються автоматично);
-
Можливість змінювати NPC шляхом певних дій гравця (можна додати: характерні риси персонажу, виправлення його зовнішності або динамічні діалоги);
-
Досвід гравців під час сесії стає біль персоналізованим, наприклад вони мають змогу самостійно вигадати раунд, де потрібно розв'язати глобальну проблему сюжету.
Тим часом, бездоганні здібності ШІ, поки що не здатні перевершити досвід креативної людини. Тобто, обмірковування базового сюжету, краєвидів та відповідних персонажів, все ще залишаються за реальними фахівцями. І справа тут у тому, що в цих галузях, розум людей перевищує здібності машинних алгоритмів.
Яскраві приклади нестандартних ШІ-рішень від розробників
Людям постійно трапляються дивні новини про вдосконалення ігор штучним інтелектом. І хоча, це лише перші спроби видавників, вони дійсно вражають. А, серед найяскравіших прикладів можна відзначити попередні здобутки від Google, Decart.AI та MIR5 (WeMade).
Google спромоглася зібрати систему GameNGen, що прогнозує кадри зі швидкістю 20 FPS у межах одного чіпа. Цей дивний ШІ позиціюється, як інструмент для створення ігрових процесів у реальному часі. І все це робиться без традиційного ігрового движка.
Щодо розробки Decart.AI - це гра Oasis, яка здатна створити певне середовище на базі слів, які введено на клавіатурі. Тобто, кожен візуальний ефект або, закон фізики, є можливість створити у реальному часі за допомогою кількох кнопок. І наостанок, грою з першим “розумним” босом є Asterion від MIR5 (WeMade). Він постійно адаптується під вчинки гравців, що робить боротьбу непередбачуваною. Тобто, більше не потрібно концентруватися на шаблонах, адже міркувати над наступним кроком доведеться інтуїтивно.
Коментарі (0) |