«Війна фур» або хто ж насправді винен у загостренні торгового конфлікту
Після очевидного краху зламати українців зброєю і нищівної поразки проекту «Новоросія» Російська Федерація пробує «вкусити» українців економічними методами. Апофеозом стала так звана «війна фур» — взаємні заборони пересування територіями двох країни великовантажного транспорту.
Ще з 1 січня цього року Росія обмежила транзит українських вантажівок своєю територією до Казахстану. вантажі мали слідувати через Білорусь виключно через два пункти пропуску на кордоні Білорусі та РФ, і через три — на кордоні РФ і Казахстану. Втім, тоді прямих дзеркальних мір у відповідь Україна не запроваджувала, аби не порушувати міжнародне торговельне законодавство.
Втім, значна частина українських політиків та активістів виступила з ініціативою у відповідь на таке обмеження з боку РФ заборонити рух російських вантажівок автошляхами України. Ця позиція підкріплювалась мотивами дати відповідь країні-агресору, яка фактично окупувала частину нашої держави і запровадила заходи прямого економічного тиску.
Лише 15 лютого Уряд оголосив про призупинення транзитних переміщення вантажних автомобілів Російської Федерації територією України. «Російська Федерація в порушення правил і процедур Світової організації торгівлі та двосторонньої міжурядової угоди щодо автомобільних перевезень в односторонньому порядку зупинила рух українських вантажних автотранспортних засобів територією Росії», — про це йдеться в урядовій заяві, де також присутня вимого від Росії невідкладно виконати вимоги СОТ, поновивши транзитний рух українських автотранспортних засобів».
За виконанням вимоги заборони руху вантажного автотранспорту від сьогодні пильнують і на Чернігівщині. В області створено кілька блок-постів. Їх намети видно здалеку. Майорять прапори патріотичних формувань.
Саме стяги, можливо, і стали своєрідним «червоним рядном» для російських медівників. Адже журналісти РФ не забарилися із напівістеричними висновками.
Так, на сайті «Брянськие новости» йдеться про те, що російських далекобійників не пускають націоналісти-бандерівці. http://www.bragazeta.ru/news/2016/02/15/ukraina/
Звичайно ж, не обійшлося і без сльозливих та недостовірних подробиць: «Они требуют, чтобы российские дальнобойщики снимали символику, прославляющую Победу. Если водители отказываются это делать, националисты сами срывают наклейки и рисуют на автомобилях украинские флаги».
Російські майстри чорного пера пробують полоскотати нерви і тим, хто живе та працює біля міжнародної траси. Мовляв: не буде російських вантажівок — не буде кому й пиріжка купити. І вже очікують чергу з автомобілів на брянському кордоні.
http://www.glavny.tv/news/13364
Втім, і місцеві, і громадські активісти добре розуміють, що час давно припинити легкий заробіток агресора на території України.
Тож з якого боку не кусай, та українці — не по зубах.
Андрій КОРЖЕНКО
Ще з 1 січня цього року Росія обмежила транзит українських вантажівок своєю територією до Казахстану. вантажі мали слідувати через Білорусь виключно через два пункти пропуску на кордоні Білорусі та РФ, і через три — на кордоні РФ і Казахстану. Втім, тоді прямих дзеркальних мір у відповідь Україна не запроваджувала, аби не порушувати міжнародне торговельне законодавство.
Втім, значна частина українських політиків та активістів виступила з ініціативою у відповідь на таке обмеження з боку РФ заборонити рух російських вантажівок автошляхами України. Ця позиція підкріплювалась мотивами дати відповідь країні-агресору, яка фактично окупувала частину нашої держави і запровадила заходи прямого економічного тиску.
Лише 15 лютого Уряд оголосив про призупинення транзитних переміщення вантажних автомобілів Російської Федерації територією України. «Російська Федерація в порушення правил і процедур Світової організації торгівлі та двосторонньої міжурядової угоди щодо автомобільних перевезень в односторонньому порядку зупинила рух українських вантажних автотранспортних засобів територією Росії», — про це йдеться в урядовій заяві, де також присутня вимого від Росії невідкладно виконати вимоги СОТ, поновивши транзитний рух українських автотранспортних засобів».
За виконанням вимоги заборони руху вантажного автотранспорту від сьогодні пильнують і на Чернігівщині. В області створено кілька блок-постів. Їх намети видно здалеку. Майорять прапори патріотичних формувань.
Саме стяги, можливо, і стали своєрідним «червоним рядном» для російських медівників. Адже журналісти РФ не забарилися із напівістеричними висновками.
Так, на сайті «Брянськие новости» йдеться про те, що російських далекобійників не пускають націоналісти-бандерівці. http://www.bragazeta.ru/news/2016/02/15/ukraina/
Звичайно ж, не обійшлося і без сльозливих та недостовірних подробиць: «Они требуют, чтобы российские дальнобойщики снимали символику, прославляющую Победу. Если водители отказываются это делать, националисты сами срывают наклейки и рисуют на автомобилях украинские флаги».
Російські майстри чорного пера пробують полоскотати нерви і тим, хто живе та працює біля міжнародної траси. Мовляв: не буде російських вантажівок — не буде кому й пиріжка купити. І вже очікують чергу з автомобілів на брянському кордоні.
http://www.glavny.tv/news/13364
Втім, і місцеві, і громадські активісти добре розуміють, що час давно припинити легкий заробіток агресора на території України.
Тож з якого боку не кусай, та українці — не по зубах.
Андрій КОРЖЕНКО
Читайте також |
Коментарі (0) |